Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
benimde canim uzuluyo melegim ne yapcaz bilmiyom bende bir koydeyim hic turk komsum arkadasim yok hepsi sehirde uzaktalar sehir bize 17 km herzamanda gidemiyom arabamiz var ama ehliyetim yok yani ben de cok yalnizim ne yapayim bilmiyom tv de de guzel bisiy yok offfffffffff poffffffffff
benimde canim uzuluyo melegim ne yapcaz bilmiyom bende bir koydeyim hic turk komsum arkadasim yok hepsi sehirde uzaktalar sehir bize 17 km herzamanda gidemiyom arabamiz var ama ehliyetim yok yani ben de cok yalnizim ne yapayim bilmiyom tv de de guzel bisiy yok offfffffffff poffffffffff
Sanırım İstanbulda yaşıyorsun.En azından öğle sonu bir kaç arkadaşınla gezip vakit geçirebilirsin.Ben ise mezrada yaşıyorum 24 saat boyunca canım sıkılıyor .hoş İstanbulun gündüzü belaki akşamı nasıldır kimbilir
Sen de mezar gibi okudun herhalde doğuşmezra yazmış
Sidretül Münteha
Üye
Konu Sahibi
Anamm Doğuş Sendemi Pot Kırdın
tatlı çilek
Üye
(Dalga geçeyim derken dalga konusu olmak hehe)
Benim de canım sıkılıyor ne yapsam ne yapsam bir hamak alıp sallansam kurtulurmuyum bunalımdan hamakta sallansam ne kadar enteresan.