Bugün Madmazelim: saranghaee 'nin Doğum Günü!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
KayraBey

KayraBey

Üye
bize heryer samsun sayın moderator :)

Bak yaa :)

İstanbul'da Trabzon günleri vardı geçen hafta.Oraya gittik.Koca bir balonu salmışlar gökyüzüne.Bize heryer Trabzon yazıyor :kıskıs:
Çok kalabalıktı zor çıktık.Anca fındık aldık :)
 
  • Beğen
Tepkiler: somurtukk


somurtukk

somurtukk

Üye
karadeniz faciası yaşamış olmalısınız :D

- - - Eklendi - - -

abi adını değişmissin tanıyamadım yahıu :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
bayağı bir geç olacak ama doğum günün kutlu olsun :tebessüm:
 
KayraBey

KayraBey

Üye
karadeniz faciası yaşamış olmalısınız :D

- - - Eklendi - - -

abi adını değişmissin tanıyamadım yahıu :D

Hep ilk oğlumun adını kullanıyordum.Kayra... Dedim artık hak geçmesin kardeşine.Değiştirdik gitti.Sevdim de bu nicki daha ağır böyle ne bileyim... Heybetli heh heybetli gibi :kıskıs:
 
  • Beğen
Tepkiler: somurtukk
somurtukk

somurtukk

Üye


Hep ilk oğlumun adını kullanıyordum.Kayra... Dedim artık hak geçmesin kardeşine.Değiştirdik gitti.Sevdim de bu nicki daha ağır böyle ne bileyim... Heybetli heh heybetli gibi :kıskıs:

hayırlı olsun o halde abim :ehe yakısmıs valla :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye


Hep ilk oğlumun adını kullanıyordum.Kayra... Dedim artık hak geçmesin kardeşine.Değiştirdik gitti.Sevdim de bu nicki daha ağır böyle ne bileyim... Heybetli heh heybetli gibi :kıskıs:

Tahir Baba olsaydı daha heybetli olurdu bence :D
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
Geç bir Mesaj Ama Nice senelere
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt