' KalendeR '
Üye
Bugün Erol'cuğumuz Dünyaya Geldi
Evet tamam haklı olabilirsiniz daha önce konusu açıldı; ama bu konuyu 2 yıldır benim doğum günümün konusunu açan Erol kardeşime isnaden benim açmam gerek.Kusura bakma Pınarcım
Canımcığım güzel kardeşimm iyi ki dünyaya gözlerini pörtlettin, iyi ki bizimlesin iyi ki varsın işte ulan.
Hadi gel de içireyim sana

Canımcığım güzel kardeşimm iyi ki dünyaya gözlerini pörtlettin, iyi ki bizimlesin iyi ki varsın işte ulan.
Hadi gel de içireyim sana







