Bugün Erol'cuğumuz Dünyaya Geldi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
' KalendeR '

' KalendeR '

Üye
    Konu Sahibi
Bugün Erol'cuğumuz Dünyaya Geldi
Evet tamam haklı olabilirsiniz daha önce konusu açıldı; ama bu konuyu 2 yıldır benim doğum günümün konusunu açan Erol kardeşime isnaden benim açmam gerek.Kusura bakma Pınarcım:sarıl:

Canımcığım güzel kardeşimm iyi ki dünyaya gözlerini pörtlettin, iyi ki bizimlesin iyi ki varsın işte ulan.


Hadi gel de içireyim sana:heyo:
 
  • Beğen
Tepkiler: Revengeful, Trackmania, zaza ve 3 diğerleri


.eRCaN.

.eRCaN.

Üye
İyi ki gözlerini pörtlettin :ehe

Tekrar doğum günü kutlu olsun..
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
iyiki doğdun erol sevdiklerinle mutlu sağlıklı senelere :)
yeni yaşının sana , gönlünden geçenlerle gelmesi dileğiyle...
 
  • Beğen
Tepkiler: Revengeful
' KalendeR '

' KalendeR '

Üye
    Konu Sahibi
Tuğba içten konuşması ve iyi niyetleriyle gönlümüzü fethetti
 
  • Beğen
Tepkiler: Revengeful
'Maxi Genç

'Maxi Genç

Üye
:d:

dogm gnun kutlu olsun erol abi (2 yas buyuk :ehe)
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Konuyu kapatmak ile hata yaptım arkadaşlar :)

Isa arkadaşımız manevi olarak bu konuyu açma gereği duymuş, zaten 2 senedir aynısı oluyordu borçlu hissediyor olmalı kendini :)

Konuyu tekrardan açalım, buradan da kutlayalım zamani gelince birleştirirız konuları kalp kırmamış oluruz :) Mutlu yıllar Abi :)
 
Ozan

Ozan

Admin
Mutlu ve saglıklı bolca uzun ömür dilerim Erol
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
nice mutlu mesut bahtiyar senelere iyiki doğdun Erolum:op:
 
AlpReis

AlpReis

Üye
Mutlu yıllar
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
Konuyu kapatmak ile hata yaptım arkadaşlar :)

Isa arkadaşımız manevi olarak bu konuyu açma gereği duymuş, zaten 2 senedir aynısı oluyordu borçlu hissediyor olmalı kendini :)

Konuyu tekrardan açalım, buradan da kutlayalım zamani gelince birleştirirız konuları kalp kırmamış oluruz :) Mutlu yıllar Abi :)
yorumsuz :D
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
diğer konuya yazdım buraya da yazayım tekrar.. doğum günün kutlu olsun erol kardeşim. sağlık, mutluluk, huzur içinde ailen ve sevdiklerin ile nice senelere inşallah hep beraber.. iyiki varsın :sarıl:
 
huri$

huri$

Üye
nice seneleree
 
Mert

Mert

Üye
Mutlu yıllar:pasta:
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
Çok teşekür ederim arkadaşlar. Giden gidiyor elimizde sadece hatıralar kalıyor...
 
  • Beğen
Tepkiler: Revengeful
' KalendeR '

' KalendeR '

Üye
    Konu Sahibi
Allah iyi hatırlananlardan eylesin
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
Dogum günün Kutlu olsun erol
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
yaa bu Erol 9 canlı mı kaç kere doğuyo... :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Revengeful
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Kaç tane erol var ulan .. :ehe
Tekrar nice senelere Erolcuğum ...:D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt