iremm Üye toprakumit' Alıntı: Bu göbek bitirdi beni zaten... en azından 4-5 yaş büyük gösteriyo beni... Ama diyete gircem izinden sonra... Seneye görürsünüz artık beni Yorumların için teşekkürler Genişletmek için tıkla ...
toprakumit' Alıntı: Bu göbek bitirdi beni zaten... en azından 4-5 yaş büyük gösteriyo beni... Ama diyete gircem izinden sonra... Seneye görürsünüz artık beni Yorumların için teşekkürler Genişletmek için tıkla ...
leiche Emekli Yönetici kurtoğlu85' Alıntı: Askerlik zoruna gidiyorsa bırak kardeşim zorla yaptıranmı var. Git yine saçını sakalını uzat öğrenci ol Genişletmek için tıkla ... töbeeeeee adam askerliğe birşey sölememişki hem ben tanıyan biri olarak mesleğini ne kadar sevdiğini biliyorum.
kurtoğlu85' Alıntı: Askerlik zoruna gidiyorsa bırak kardeşim zorla yaptıranmı var. Git yine saçını sakalını uzat öğrenci ol Genişletmek için tıkla ... töbeeeeee adam askerliğe birşey sölememişki hem ben tanıyan biri olarak mesleğini ne kadar sevdiğini biliyorum.
Nazy Üye leiche' Alıntı: töbeeeeee adam askerliğe birşey sölememişki hem ben tanıyan biri olarak mesleğini ne kadar sevdiğini biliyorum. Genişletmek için tıkla ... Murat Sadece Konuya mizahi bir açıdan baktı ayrıca Bu aralar çok gerginiz nedeni nedir acaba
leiche' Alıntı: töbeeeeee adam askerliğe birşey sölememişki hem ben tanıyan biri olarak mesleğini ne kadar sevdiğini biliyorum. Genişletmek için tıkla ... Murat Sadece Konuya mizahi bir açıdan baktı ayrıca Bu aralar çok gerginiz nedeni nedir acaba
canturgay Üye maxix' Alıntı: bence şimdiki halin iyi ama fazlalıklarıda attınmı offffffff... Genişletmek için tıkla ... atmayacak sözü var bana..
maxix' Alıntı: bence şimdiki halin iyi ama fazlalıklarıda attınmı offffffff... Genişletmek için tıkla ... atmayacak sözü var bana..
Nazy Üye maxix' Alıntı: yoooo banada soz verdı atıcam dıyeee.. Genişletmek için tıkla ... herhalde canturgay atmayacak bana verecek demek istiyor
maxix' Alıntı: yoooo banada soz verdı atıcam dıyeee.. Genişletmek için tıkla ... herhalde canturgay atmayacak bana verecek demek istiyor
canturgay Üye maxix' Alıntı: yoooo banada soz verdı atıcam dıyeee.. Genişletmek için tıkla ... seni kandırmış yaseminn... ne kilo verecek ne saç ektirecek... Nazy' Alıntı: herhalde canturgay atmayacak bana verecek demek istiyor Genişletmek için tıkla ... ali bende çok.çok olmasa seni kıracam alırdım yaniii...
maxix' Alıntı: yoooo banada soz verdı atıcam dıyeee.. Genişletmek için tıkla ... seni kandırmış yaseminn... ne kilo verecek ne saç ektirecek... Nazy' Alıntı: herhalde canturgay atmayacak bana verecek demek istiyor Genişletmek için tıkla ... ali bende çok.çok olmasa seni kıracam alırdım yaniii...
canturgay Üye walla ben burada belgelerle konuşuyorumm ahada belgeler.. http://www.maxicep.com/uyeler/uye-234341/toprakumit/ 11 Haziran 2008 17:54 - toprakumit kankam senin için saç ektirtmicem. Kilo vermicem ama sende benim için bir iyilik yapacaksın.... ............................ (yanlış anlama kankam ) bi kısmını sansürledim .ben yanlış anlamam ama başkaları anlayabilirrr... sözünü yutacaksa tamam .versinn. kiloları.
walla ben burada belgelerle konuşuyorumm ahada belgeler.. http://www.maxicep.com/uyeler/uye-234341/toprakumit/ 11 Haziran 2008 17:54 - toprakumit kankam senin için saç ektirtmicem. Kilo vermicem ama sende benim için bir iyilik yapacaksın.... ............................ (yanlış anlama kankam ) bi kısmını sansürledim .ben yanlış anlamam ama başkaları anlayabilirrr... sözünü yutacaksa tamam .versinn. kiloları.
canturgay Üye leiche' Alıntı: ordaki ........ları merakt etim yaw Genişletmek için tıkla ... çok mühim bişey değil yaaa.merak uyandırsın diye yaptım..o da bayaa etkili olmuşşş
leiche' Alıntı: ordaki ........ları merakt etim yaw Genişletmek için tıkla ... çok mühim bişey değil yaaa.merak uyandırsın diye yaptım..o da bayaa etkili olmuşşş
toprakumit Üye Konu Sahibi Laaa ben sözümün arkasındayım ne zaman söz verdimde yapmadım beyler..... ................. sansür harika olmuş
Laaa ben sözümün arkasındayım ne zaman söz verdimde yapmadım beyler..... ................. sansür harika olmuş