Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Buda benden, Şarkımızı dinliyorum sevgilim..
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Buraxlive
Üye
Konu Sahibi
Buda benden, Şarkımızı dinliyorum sevgilim..
Kaldırıldı.
Emrgncy
Üye
Yüreğine sağlık...
Güzel şiir.
FatoŞ
Üye
Güzel Şiir Yüreğine Sağlık
Haydar
Emekli Yönetici
Gerçekten müthiş. Eline yüreğine sağlık. Bravo
Buraxlive
Üye
Konu Sahibi
Yorumlarınız için tesekkür ederim Yazdıgım 2. şiir , bende anlami cok ..
FatoŞ
Üye
Şarkımızı Dinliyorum Sevgilim..
Sonra Gözlerim Kapanıveriyor..
Karanlık Sarıyor Birden Bire..
Ve Ben Seni Bekliyorum ..
Yalnız Seni ..
Boğazımda Düğümlenen Kelamlarım Var.
Bilir misin ?
Sen Gelirsin Diye Şiir Yazdım..
sen Gelirsin Diye Sana Süslenmiş Kelamlar Hazırladım..
Ve Sen Gelirsin Diye Kendimi Bile Kovdum Aslında..
~
Tekrar Şiir için Teşekkürler..
Haydar
Emekli Yönetici
Bu benim için çok anlamlı olmuş yeniden tesekkür ediyorum
Şarkımızı Dinliyorum Sevgilim..
Sonra Gözlerim Kapanıveriyor..
Karanlık Sarıyor Birden Bire..
Ve Ben Seni Bekliyorum ..
Yalnız Seni ..
Boğazımda Düğümlenen Kelamlarım Var.
Bilir misin ?
Sen Gelirsin Diye Şiir Yazdım..
sen Gelirsin Diye Sana Süslenmiş Kelamlar Hazırladım..
Ve Sen Gelirsin Diye Kendimi Bile Kovdum Aslında..