Buda benden, Şarkımızı dinliyorum sevgilim..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Buraxlive

Buraxlive

Üye
    Konu Sahibi
Buda benden, Şarkımızı dinliyorum sevgilim..
Kaldırıldı.
 
  • Beğen
Tepkiler: FatoŞ


Emrgncy

Emrgncy

Üye
Yüreğine sağlık...

Güzel şiir.
 
FatoŞ

FatoŞ

Üye
Güzel Şiir :) Yüreğine Sağlık :)
 
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
Gerçekten müthiş. Eline yüreğine sağlık. Bravo
 
Buraxlive

Buraxlive

Üye
    Konu Sahibi
Yorumlarınız için tesekkür ederim :) Yazdıgım 2. şiir , bende anlami cok ..
 
FatoŞ

FatoŞ

Üye
Şarkımızı Dinliyorum Sevgilim..
Sonra Gözlerim Kapanıveriyor..
Karanlık Sarıyor Birden Bire..

Ve Ben Seni Bekliyorum ..
Yalnız Seni ..
Boğazımda Düğümlenen Kelamlarım Var.
Bilir misin ?
Sen Gelirsin Diye Şiir Yazdım..
sen Gelirsin Diye Sana Süslenmiş Kelamlar Hazırladım..

Ve Sen Gelirsin Diye Kendimi Bile Kovdum Aslında..

~
Tekrar Şiir için Teşekkürler..
 
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
Bu benim için çok anlamlı olmuş yeniden tesekkür ediyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: FatoŞ
Buraxlive

Buraxlive

Üye
    Konu Sahibi
Şarkımızı Dinliyorum Sevgilim..
Sonra Gözlerim Kapanıveriyor..
Karanlık Sarıyor Birden Bire..

Ve Ben Seni Bekliyorum ..
Yalnız Seni ..
Boğazımda Düğümlenen Kelamlarım Var.
Bilir misin ?
Sen Gelirsin Diye Şiir Yazdım..
sen Gelirsin Diye Sana Süslenmiş Kelamlar Hazırladım..

Ve Sen Gelirsin Diye Kendimi Bile Kovdum Aslında..

~
Tekrar Şiir için Teşekkürler..


Buda cok hoş :) Ben tesekkür ederim yorum ve paylasımın için..
 
  • Beğen
Tepkiler: FatoŞ
FatoŞ

FatoŞ

Üye
Teşekkür Ederim Size :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Buraxlive
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt