Bu skype yi nerden bulacaaz?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

fati144

Üye
    Konu Sahibi
Bu skype yi nerden bulacaaz?
arkadaşlar adam resmen badada skype kullanıyor nerden bulabilirim bunu? aramadığım yer kalmadı!!
yok...........

[video]http://youtu.be/CyYVcG-WsTY[/video]
 

TheMax

Üye
vaay. tebrikler fake gibi durmuyo hiç. inşallah yakında kavuşuruz bada skypemıza.
 

ares_53

Üye
güzel gözüküyo.. fakat nerden bulabilirizki?
 
O skype ingiliz Three operatorunun verdiği s8500 a gömülü geliyor, sadece o operatör ile çalışıyor. Firmware e gömülü ve çıkartılabilir değil.

Voip için Bada 2.0 bekleyin

Kolay gelsin
 

fati144

Üye
    Konu Sahibi
O skype ingiliz Three operatorunun verdiği s8500 a gömülü geliyor, sadece o operatör ile çalışıyor. Firmware e gömülü ve çıkartılabilir değil.

Voip için Bada 2.0 bekleyin

Kolay gelsin

teşekkür ederim aydın hocam. en azından boşu boşuna aramaktan kurtuldum.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...