Bir söz vardır: Adı çıkmış dokuza, inmez sekize... Uygulama, oyun az ama abartıldığı kadar değil. Buyuk firmaların uygulamaları hep bulunuyor. Eğer arada kalan kucuk, çoğu insanın da gerekli gorduğu ama bence vazgeçilmez olmayan uygulamalardan istiyorsan sıkıntı çekersin. Benim için problem yok tabi. Fifa 15 markete geliyorsa bu sistem kotu değildir, gelişmektedir. Beklenilenden bir hayli yavaş da olsa gelişiyoe. Bunu kimse inkara edemez. Edwn de yalan soyler(İnkar edilme ihtimalini ortadan kaldırıyorum böylece.
)
Kıssadan hisse butwlefon seni memnun eder.Do
Donma, yavaşlama gibi durumlar olmuyor. Ama birkaç kez ie'den attı. Herhalde rami fazla zorladım.Bu arada sağlamlık konusuna da değinmek istiyorum. Herhangi bir kılıf kullanmadığım halde, telefonu 4-5 kez normalde pert olacak şekilde yere duşurmeme rağmen sadece kenarlarda bazı yerlerin rengi gitti, ekranda da bir tane kolay farkedilmeyen bir çizik oldu.