bu ram bu anakartta çalışır mı?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ache

ache

Üye
    Konu Sahibi
bu ram bu anakartta çalışır mı?
dün kasa anakart ve ram aldım parçaları taktık ama bi sorun oldu bilgisayar açılıyor siyah beyaz ekran geliyor windows olağan şekilde başlasın mı diye soruyor sonra tam windows xp yazısı gelecekken pc tekrar başlıyor aldığım anakart ASUS P5G41T-M LX INTEL G41 DDR3 1333 (O/C) 1333FSB VGA ANAKART ram KINGSTON 2GB DDR3 1333MHZ CL9 TEK MODÜL RAM
benim aklıma şu takıldı anakartın özelliklerinde ram için 1333 yazıyo ama bu over clock lu hali acaba sorun bu olabilir mi?
 

Bodyguard_06

Üye
kardeşim sorununu hallettin mi? ben de bu anakarttan almayı düşünüyorum da,ram olarak da 1333mhz lik bir şey düşünüyorum.
eğer senin sıkıntı çözülmediyse ben de bi araştırayım bu konuyu.ona göre ram alayım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt