Bu Puanlar Nasıl?

Uhops

Üye
    Konu Sahibi
Bu Puanlar Nasıl?
YGS 1:192
YGS 2:195
YGS 3:265
YGS 4:259
YGS 5:242
YGS 6:219
Sayısalım.
 

ozakin70

Üye
Sende benim gibi sayısalcı görünümlü eşitağırlıkçısın anlaşılan
 

_Shinku_

Üye
Ne istediğinize bağlı. Hedefinize göre değişir puanın iyiliği kötülüğü. Eğer hedefiniz için yeterliyse puan iyidir.
 
Tepkiler: GDDR5

Uhops

Üye
    Konu Sahibi
Sende benim gibi sayısalcı görünümlü eşitağırlıkçısın anlaşılan
Dershane indirim sınavıydı pek önemseden girdim. Yoksa 25-30 puan daha fazla olurdu sayısal sınavlar.
Bu puanlar ile 3 sene sonra bilgisayar bölümü ile ilgili nerelere gidilebilir?
 

UpOneTR

Üye
Dershane indirim sınavıydı pek önemseden girdim. Yoksa 25-30 puan daha fazla olurdu sayısal sınavlar.
Bu puanlar ile 3 sene sonra bilgisayar bölümü ile ilgili nerelere gidilebilir?
hiç bir yere :P
en kötü üni 280 istiyo iyi bi bilgisayarcı için :P
 
Tepkiler: GDDR5
Çalış tabii işin ne?
 
Tepkiler: UpOneTR ve GDDR5

0MG90

Üye
Ben TM yim bilemiyorum
 

Grotesk

Üye
Bu puanlar tam sınırda ikinci sınavdan yüksek al biraz geçen sene puanlar düşüktü sanırım en az ortalama 300 e yaklaşın sıralama daha önemli aslında 200.000 içindeysen hala geç değil sayısal için söylüyorum ben girdiğim yıl 220.000 civarıydı ama eşit ağırlıktık yıllar önceydi.

 

Uhops

Üye
    Konu Sahibi
1-2 sayısal , 3-4 TM , 5-6 sözel
Puandan da tahmin edilebilirmiş.

---

Matematik 1 doğru 0 yanlış, geometri 4 yanlış 0 doğru heralde.

---
Sözeller aynı kalsa. Biyolojiden 8 doğru,Fizikten 10 doğru, kimyadan 5 doğru yapsam puanlar +250 olur mu? Ben daha 10. sınıfım. Öylesine bir deneme sınavı.
 

Grotesk

Üye


kardeşim ozaman bunlar güzel günlerin keyfini çıkar matematiği yükselt zaten 2015-16 da üniversite sistemi değişecek büyük ihtimal daha yolun uzun başarılar.

 
Tepkiler: GDDR5
ben 150mi ne öyle birşeydi sonra sonuç kağıdını uçak yapıp sınıfın penceresinden fırlattım :P
 
Tepkiler: GDDR5

Uhops

Üye
    Konu Sahibi
ben 150mi ne öyle birşeydi sonra sonuç kağıdını uçak yapıp sınıfın penceresinden fırlattım :P
Bende saklamıştım, odayı toplarken buldum. Bir sorayım dedim nasıl diye. Sınavdan önce baya matematik çalışsam +300 görürüm gibi.
 

Invoke

Üye
berbat.
 
Tepkiler: GDDR5

_RYUK_

Üye
gerçek sınavda böyle olacaksa hiç girme parana yazık olur
 
Tepkiler: GDDR5

0MG90

Üye
Sayısalsan senin için 1-2 önemli. Bu puanla bir şey olmaz.
 
Tepkiler: GDDR5