bu programı türkçeleştirebilirmisiniz

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Metin137

Üye
    Konu Sahibi
takas yapalım
 

Metin137

Üye
    Konu Sahibi
sen söyle ne istiyon
 

Metin137

Üye
    Konu Sahibi
her şey var sen bir şey şöyle
 

ismail

Üye

Yani değil tabi
Bu arada elilm hala ucde en küçük güncelleme paylaşılacak tarafımdan

2. Dediğinde çok haklısın biz öyle yaptıydık
 

Metin137

Üye
    Konu Sahibi
e hadi kimse bitirmedi mi
 

Havvali

Üye


Yani değil tabi
Bu arada elilm hala ucde en küçük güncelleme paylaşılacak tarafımdan

2. Dediğinde çok haklısın biz öyle yaptıydık

Hehey görüsün sen senden önce güncelliyceğim onu günde iki kere bakıyorum


- - - Eklendi - - -

kaç kere söylicem çevirmeyi bilmiyorum

Benden sana kıyak artık öğrendin
www.maxicep.com/symbian-s60v3-destek/sis-ve-sisx-uygulamalarini-turkcelestirme-anlatimi-549746.html
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...