Bu noktalar beni deli edecek!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

haliloz95

Üye
    Konu Sahibi
Bu noktalar beni deli edecek!
Arkadaşlar N8 ekranında size nasıl anlatıym 0.5 cm2 lik kareler var ve bu karelerin kenarında mor noktalar var ekran bunlarla dolu. beyaz bir yere gelin ve şöyle evire çevire bakın mutlaka göreceksiniz.. bu noktalar nedir?
 


WebStyle

WebStyle

Üye
Ölü pixel olabilir mi acaba?
 

kolera87

Üye
onla hareket algılayıcı sensörlerdir benim 5800 da da vardı bunda da var beyaz yerde bariz belli oluyo hatta telini kapalıyken ışığa tutsan bile görürsün
 
TheORCUN

TheORCUN

Üye
Kapasitif paneller de olabilir?
 

haliloz95

Üye
    Konu Sahibi
ya işte bunların bi çözümü yokmu 1 defa görünce insan hep görüyor! :S
 
HakanTRKZ

HakanTRKZ

Üye
o gördüğün noktacıklar kapasitif diye taabir ettiğimiz elektrik iletimini alan noktacıklar.algılayıcı.kazımaya fln calışma dokunmatık calısmaz :D..bi çözümüde yok...zaten ortada problem yok..gayet normal için rahat olsun.dokunmatik olan her telefonun ekranında var o noktalardan :D
 

haliloz95

Üye
    Konu Sahibi
o gördüğün noktacıklar kapasitif diye taabir ettiğimiz elektrik iletimini alan noktacıklar.algılayıcı.kazımaya fln calışma dokunmatık calısmaz :D..bi çözümüde yok...zaten ortada problem yok..gayet normal için rahat olsun.dokunmatik olan her telefonun ekranında var o noktalardan :D


ıphone 3gs samsung wave nokia n97 gibi telefonlara baktım yoktu ayrıca ekranın jelatinini çıkarmadan önce bendede yoktu :)
 
Zafer Arslan

Zafer Arslan

Üye
kardeşler arkadaşların bahsettiği gibi problem yok benim 5800 da da var hatta telefonu kapatın açın pin kodu girilmesi gereken ekran gelince telefonu yan yatırın ve belirli bir açıdan bakın ekrandaki elektromenyetik dalgaları çok ama çok az da olsa göreceksiniz sanki su dalgası gibi bir taraftan diğer tarafa giderler noktalarada gelince arkadaşların dediği gibi ekrandaki algılama alanlarının kesiştiği yerlerdir çok bariz olanlar olabilir önemli değil zamanla ekrana dokuna dokuna kaybolur arkadaşımın birinde vardı 5800 ekranınada zamanla kayboldular çok dikkatli beyaz alanda yada açık gri alanda bakmazsan göremiyorsun şimdi o noktaları
 
one2one2

one2one2

Üye
kizamik asisi falanmi yaptirsam benim tele ben goremedim :d:
 

yilan53

Üye
aslında onlar kılcal çiziklerden de kaynaklanıyor olabilir kılcal çızıklar bulunduğu için işık kırılmaya uğrıyor ve rekli o gördüğünüz görüntü meydana geliyor (kesin bir bilgi değil )
 
SilentOne

SilentOne

Üye
bnde hiç gormedim
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
dikkatli bakarsanız görürsünüz benim 5800 da vardı n8 dede var tüm telefonlarda var iphone görmediysen ne bileyim belki onunkini daha farklı bir teknikle yapmışlardır ama kendini illa görcem diye zorlamassan görmessin ve sadece güneş ışığında belli bir açıda görülüyor iç mekanlarda göremessiniz
 
HakanTRKZ

HakanTRKZ

Üye
O noktacıklar olmazsa sen dokunsan üstünde de zıplasan işlemez hem o noktalar bitane deil 150 tane var her üç milim soldan sağa 10 adet aşağıdan yukarı 15 tane olmak üzere...sırf senin için oturdum saydım...kıymetimi bil ve problem olmadığını anla artık :D:D:D
 

haliloz95

Üye
    Konu Sahibi
O noktacıklar olmazsa sen dokunsan üstünde de zıplasan işlemez hem o noktalar bitane deil 150 tane var her üç milim soldan sağa 10 adet aşağıdan yukarı 15 tane olmak üzere...sırf senin için oturdum saydım...kıymetimi bil ve problem olmadığını anla artık :D:D:D


ehehe saol :) da olmasa daha iyi olurdu dün gittim nokia shop a adam bana aynen şöyle dedi ''ekran plastik ondandır'' yuh dedim ya yuh abi bu ekranın neresi plastik tak tak vurdum tırnağımla baksana cam dedim sustu bende gittim içimden sayarak.. :)
 
TheORCUN

TheORCUN

Üye
ehehe saol :) da olmasa daha iyi olurdu dün gittim nokia shop a adam bana aynen şöyle dedi ''ekran plastik ondandır'' yuh dedim ya yuh abi bu ekranın neresi plastik tak tak vurdum tırnağımla baksana cam dedim sustu bende gittim içimden sayarak.. :)

:ehe:ehe
 
blackbird48

blackbird48

Üye
arkadaşlar neden herşeyi sorunmuş gibi gösteriyorsunuz her dokunmatik ekran cihazlarda vardır bunlar diğer arkadaşlarında belirttiği gibi algılayıcı onlar ve olması gerekir
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt