o gördüğün noktacıklar kapasitif diye taabir ettiğimiz elektrik iletimini alan noktacıklar.algılayıcı.kazımaya fln calışma dokunmatık calısmaz

..bi çözümüde yok...zaten ortada problem yok..gayet normal için rahat olsun.dokunmatik olan her telefonun ekranında var o noktalardan