bu nasil bir sorundur? anlayamiyorum

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
FGFC820

FGFC820

Üye
    Konu Sahibi
bu nasil bir sorundur? anlayamiyorum
selam arkadashlar. bu n73-um beni gerchekten artik daraltdi. ben kart problemimi hall etdim sonunda ve yeniden programlarimi indirmeye bashladim. tam 25 pro indirdim ve tele atdim. install etdim etmesine de 25 prodan sadece 3-u install oldu. ustelik tel hackli(formatladiktan sonra karti hack gidermi bilmiyorum acikcasi) ustelik bu prolarin bir kismi da formatdan evvel bende vardi shimdiyse hepsi unable install yaziyor. bu nasil bir mantik? bir yardim edin gozunuzu seveyim
 


SHS

SHS

Üye
valla bilen biri cevaplasa keşke
 
waycell

waycell

Üye
tam anlayamadım kurmuyormu kurmuyorsa ne hata veriyor yada kuruyorda menüdemi yok problem tam olarak nedir anlatabilirsen yardımcı olabiliriz.kartı formatlayınca hack gitmez fakat rompatcher kullanıyorsan hack için onun kurulu olması installserver ve open 4 yamalarının aktif olması gerekmektedir yoksa unsigned proları yükleyemez dolayısıyla sertifika hatası alıırsın
 
ibrother

ibrother

Üye
hafıza kartındaki system dosyalarını silmeni tavsiye ederim.
 
FGFC820

FGFC820

Üye
    Konu Sahibi
waycell, shimdi shoyle kardeshim. Ben proyu achiyorum birkach saniye bekliyor ve diit die bir ses chikiyor ekranda da unable install gibisinden bir yazi yaziyor. Shoyle bir durumda var mesela ttpod install oldu ama proyu achmiyo fakat formatdan once chalishiyordu

----------Eklendi @ 20:32:53 ---------- Yazıldı @ 20:31:44 ----------

ibrahim bulak, hepsinimi?
 
waycell

waycell

Üye
anladım hem karta hem tele format at öyle dene muhtemelen telefonda sistem dosyası parçacıkları kalmıştır eğer hala olmuyorsa kartı çıkar öyle bir dene karttanda olabilir
 
dgrszz

dgrszz

Üye
cihazın hacklimi hackli ise instalserver.exe degistir ondan kaynaklanabilir kardes
 
Symbianist

Symbianist

Üye
Programları kurarken ya installserver olacak ya da rompatcherin iki yaması da açık olacak.
 
FGFC820

FGFC820

Üye
    Konu Sahibi
anladım hem karta hem tele format at öyle dene muhtemelen telefonda sistem dosyası parçacıkları kalmıştır eğer hala olmuyorsa kartı çıkar öyle bir dene karttanda olabilir
kardeshim telin guvenlik kodunu bilmedigim ichin tele format atamiyorum. Karti daha dun format etdim. Shoyle bishey de var. Mesela: telde bu pro yok formatda silinmish ama yine de oplogo gozukmuyor, tel achildiginda xp gibi achiliyor

----------Eklendi @ 02:37:03 ---------- Yazıldı @ 02:34:48 ----------

Programları kurarken ya installserver olacak ya da rompatcherin iki yaması da açık olacak.
kardesh senin hack yontemini yapmak istedim ama ordaki security prosu install oldu fakat chalishmadi. Installserveri hich kurmadim ama rompatch install olundu
 
USAForever

USAForever

Üye
heloox2 iyle telefonunu tekrar hackle sorun kalmaz :D
 
FGFC820

FGFC820

Üye
    Konu Sahibi
bir deneyelim bakalim
 
waycell

waycell

Üye
sen tele format at forumda nss ile telefon kodunu bulma yontemleri var onlardan faydalan
 
FGFC820

FGFC820

Üye
    Konu Sahibi
arkadashim iyi guzel hosh diyorsun da tel formatlanmiyor. nemesis ile de flash atmak istedim ama error verdi
 
waycell

waycell

Üye
Kilit & Güvenlik Kodunu Öğrenme ve Kırma Anlatımları by Reis-i Eagles™
Anlatımların hepsi çalışmaktadır. Anlatımları harfiyyen yerine getirirseniz hiç1 hata veya sorunla karşılaşmazsınız.

--------------------
Kilit & Güvenlik Kodunu Öğrenme

Adım-1: Gerenkli Dosyalar
1-)
2-)
3-)

Adım-2: Kurulum ve İşlemler
1-) Eksik programları edinin. NSS ve Ovi Suite varsa kurmayın. Her 2 programıda kurarken sürenkli İleri deyin ve açılan diğer pencereleri kapatın.
2-) Kabloları takın ve tüm işlemler boyunca aksi belirtilmedikçe çıkarmayın. Cihazı bilgisayara PC Suite ile bağlayın.


Büyük hali için üzerine tıklayınız.
3-) NSS'yi açın. Sağ-üstteki büyüteçe (Scan for new device) basın. Phone Info seçeneğine gelin. Daha sonra Scan deyip cihazı görmesin sağlayın. Power Mode bölümünden Local'ı seçin ve Change butonuna tıklayın.
4-) Cihaz kendini Local Mode'a alır, ve ekranda Local Mode yazar. (Uzun süre -beyaz ekran üzerine mavi yazı ile- Nokia yazısında kaldıysa kabloyu çıkarıp yeniden takın. Bilgisayar 1-2 tane sürücü yükler ve otomatik olarak Local Mode'da bağlanırsınız.)
5-) Local Mode'a geçişten emin olduktan sonra alttaki sekmelerden Permanent Memory'ye gelin ve Read deyin.
6-) Okuma işlemi bittikten sonra ekranda beliren dizindeki IMEI numaranızın bulunduğu ve uzantısının .pm olduğu dosyayı Not Defteri, Wordpad veya Word ile açın.

Büyük hali için üzerine tıklayınız.
7-) CTRL-F ile [308] satırını aratın. Resimdeki gibi kalın sütunları atlayın ve ardışık sayı dizilimi arayın;

3=03
4=07
5=35343332310000000000[/b]
6=02
7=00
8=00

5. sırada bizim güvenlik & kilit kodumuz yer alıyor. İlk rakamdan (3'ten) başlayarak ve 1er 1er atlayarak çarpı koyun veya silin. Geri kalan rakamlar sizin güvenlik & kilit kodunuzdur. Yani benimki: 54321 imiş. (Değiştirdim çünkü.)

Zaten kodunuzu görünce hatırlarsınız.

Özel Durum: Otomatik tuş kilidi yapılan cihazlarda kilit kodu da konmuşsa PC Suite ile bağlanamayabilirsiniz haliyle ilk kuruşunuzsa kablo sürücüleri yüklenemeyecektir. Dolayısıyla da NSS cihazınızı görmeyebilir - ki zaten önemli olan burda NSS'nin görmesini sağlamak. Gerenkli Dosyalar bölümünden 3. maddeyi indirin, kurun. Problem muhtemelen hallolacaktır.

--------------------

Kilit & Güvenlik Kodunu Kırma
Bu yöntemde rehber-mesajlar-tercihler vs sıfırlanır. İlk yöntemi uygulamanız yararınıza olacaktır.

Adım-1: Gerenkli Dosyalar
1-)
2-)
3-)

Adım-2: Kurulum ve İşlemler
1-) Eksik programları edinin. NSS ve Ovi Suite varsa kurmayın. Her 2 programıda kurarken sürenkli İleri deyin ve açılan diğer pencereleri kapatın.
2-) Kabloları takın ve tüm işlemler boyunca çıkarmayın. Cihazı bilgisayara PC Suite ile bağlayın ve cihazın yedeğini mutlaka alın. (Bilgiler silinecek.)


Büyük hali için üzerine tıklayınız.
3-) NSS'yi açın. Sağ-üstteki büyüteçe (Scan for new device) basın. Tools seçeneğine gelin. Daha sonra aşağıdan Factory Settings sekmesine gelin.
4-) Factory seçeneğini seçin ve Reset butonuna basın. İşlem bitince cihazınızı yeniden başlatın.
Ben mantık gereği User Code'da denedim hata verdi yapmadı. İsteyen User Code'u denesin. Hata sonra cihaza 1şey olmuyor merak etmeyin.

Güvenlik & Kilit kodu artık 0'landı. Güvenlik kodu artık: 12345 Kilit kodunu tekrar kendiniz belirlersiniz.

Özel Durum: Otomatik tuş kilidi yapılan cihazlarda kilit kodu da konmuşsa PC Suite ile bağlanamayabilirsiniz haliyle ilk kuruşunuzsa kablo sürücüleri yüklenemeyecektir. Dolayısıyla da NSS cihazınızı görmeyebilir. Gerenkli Dosyalar bölümünden 3. maddeyi indirin, kurun. Problem muhtemelen hallolacaktır.

--------------------

Genellikle Eski Modellerde İşe Yarayan Yöntem
ya da adresine girin ve ilgili yere IMEInumaranızı yazın.
IMEI numaranızı öğrenmek için bekleme konumunda *#06# yazın.

Aldığınız kod Güvenlik Kodunu açıyorsa ne ala...
Ardarda 3 kez yanlış kod girerseniz cihaz 1saat için kendini bloke eder. Doğru girsenizde kabul etmez.

Çalışan Modeller: 2100, 3110, 3210, 3310, 3315, 3330, 3350, 3390, 3410, 3610, 5110(i), 5130, 5190, 5210, 5510, 6080, 6110, 6130, 6138, 6150, 6190, 6210, 6250, 7110, 8210, 8250, 8290, 8850, 8855, 8890, 9110(i), 9210(i), 9290, 3100(b), 3108, 3120, 3200(b), 3220, 3230, 3300, 3360, 3510(i), 3530, 3590, 3595, 3600, 3650, 3660, 5100, 5140(i), 6020, 6021, 6100, 6101, 6108, 6200, 6220, 6230(i), 6260, 6310(i), 6500, 6510, 6590, 6600, 6610(i), 6620, 6650, 6800, 6810, 6820, 6822, 7200, 7210, 7250(i), 7260, 7270, 7280, 7600, 7610, 7650, 7700, 7710, 8310, 8390, 8800, 8910(i), 9300(i), 9500, N-Gage (QD)

Çalışmayan Modeller: 1100(b), 1101, 1110, 1112(i), 1600, 2300, 2310, 2600, 2610, 2650, 2652, 6030(b), 6060, 6111, 3250, 5300, 5400, 5500, 6125, 6131, 6233, 6234, 6280, 6282, 6630, 6680, 6681, 6682, 7370, 7373, 7390, Tüm E-serileri, Tüm N-Serileri

Çalışmayan modeller arasında olsa da cihazınız siz her ihtimale karşı deneyin. Çalışan & çalışmayan bilgilerini dışarıdan aldım. Doğruluğu konusunda hiç1 fikrim yok.

©2004-2010 Reis-i Eagles™


anlaşılacağı gibi alıntıdır
 
dgrszz

dgrszz

Üye
dostum cihazi kapat hafıza kartını sok yıldız 3 yes acma kapama tusuna aynı anda bas ve tel formatlanır ama guvenlık kodunu degısmez
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt