Bu mod var mı elinizde

nefrt

Üye
    Konu Sahibi
Bu mod var mı elinizde



Mesajlardaki bunu nasıl yaparız. Bu mod var mı acaba elinizde. Onay kutucuğu, silme, falan altta olsun. Yapabilen var mı
 
sen bu modu gördüğün yeri göster belki çeken olur
 

nefrt

Üye
    Konu Sahibi


Bu temada var. Temayı yüklüyorum temalardan onu seçiyorum tuhaf tuhaf şekil oluyo. bozuk gibi bişey oluyo mavi renk falan oluyo. bunu mesajlara yapabilsem çok güzel olcak
 
o tema symbian 3 teması o yüzden temayı kullanamıyorsun.
Yani öyle bir mod yok
 
Platform: Symbian S60 v5 ?

her yazana inanıyor musun kardeşim
bazı kimseler denemeden kullanmadan paylaşım yapıyorlar. Tabi aldığı sitede ne yazıyorsa birebir geçiriyorlar. O temayı yükle bakalım kullanabilecek misin


- - - Eklendi - - -

ayrıca platformu symbian 3 diye değiştirmişler. Bizi takip mi ediyorlar ne ?
 

Vay üçkağıtçılar vay bende tıkladım indiremedim yazıyıda görünce söyleym dedim
 
Tepkiler: Süleyman