Öneri Bu konuyu aça aça bıktım ama bi bakın lütfen...

Sponsorlu Bağlantılar

Desaparecido9454

Desaparecido9454

Üye
    Konu Sahibi
Bu konuyu aça aça bıktım ama bi bakın lütfen...
Arkadaşlar koskoca forum sitesinde bu root ve clockwork ile uğraşan yapan kimse yok mu bu telefon modeli için yapacak birileri yok mu allah aşkına cidden sinir olmaya başladımm !
 


hsyncmptr

hsyncmptr

Üye

bu dosyayı direk hafıza kartına at recovery mod'a gir flashla cwm'ye gerek yok senin sisteminde recovery var
 
Desaparecido9454

Desaparecido9454

Üye
    Konu Sahibi
install zip from sdcard yok malesef recovery modda
 
hsyncmptr

hsyncmptr

Üye
odin ile flashla
 
Desaparecido9454

Desaparecido9454

Üye
    Konu Sahibi
Kardeşim zaten yaptım öyle ama yine o seçenek gelmiyor
 
hsyncmptr

hsyncmptr

Üye
google play'e gir cwm yaz rom manager uygulamasını indir recovery'e setup'a gir Clockwordmod recovery'e tıkla device not listed above diye bir seçenek çıkarsa tıkla yes de en son sürüme tıkla dosya indirecek kuracak eğer çıkmazsa'da modelin çıkacak ona tıkla flash recovery'e tıkla indirip kurucak
 
Desaparecido9454

Desaparecido9454

Üye
    Konu Sahibi
Bi deneyim kardeşim bakalım olacak mıClockworkmod 2.x bide 3.x+ çıktı hangisini yükleyeceğim
 
hsyncmptr

hsyncmptr

Üye
3.x+
 
Desaparecido9454

Desaparecido9454

Üye
    Konu Sahibi
Rom manager has been set up to use your existing recovery installation dedi 3.x+ basıncaMalesef yine intall zip from sd card seçeneği olmadı...
 
hsyncmptr

hsyncmptr

Üye
recovery'e gir advanced'e gir reboot recovery'e tıkla bakalım bu olacak mı
 
Desaparecido9454

Desaparecido9454

Üye
    Konu Sahibi
Odin ile başka bi clockwork mode yükledim telefon açılırken galaxy yazısında kalıyor açılmıyor recovery moda da girmiyor sadece download mode giriyor ne yapmam lazım acaba
 
hsyncmptr

hsyncmptr

Üye
stock rom kur yazılımı çökeltmişsin
 
Desaparecido9454

Desaparecido9454

Üye
    Konu Sahibi
Nasıl ve nerden kuracağım
 
hsyncmptr

hsyncmptr

Üye
tekrar odinle kurucaksın
 
Desaparecido9454

Desaparecido9454

Üye
    Konu Sahibi
Stock rom dosyasını nerden bulacağımBiraz detaylı anlatabilir misin kardeşim kurulu nasıl yapacağım ve dosyayı nerden bulacağım
 
hsyncmptr

hsyncmptr

Üye
birazcık beklersen romu arıyorum şuan
 
Desaparecido9454

Desaparecido9454

Üye
    Konu Sahibi
Tamam kardeşim bekliyorum
 
hsyncmptr

hsyncmptr

Üye

şimdilik latin romunu bulabildim bunu indirince mesaj at nasıl yapacağını anlatıcam
 
hsyncmptr

hsyncmptr

Üye
Skype kullanmıyorum :)
 


Üst Alt