Bu kehanetler gerçek olabilir mi?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

pelın_

    Konu Sahibi
Bızde kesın demek zaten kehanet
 


omerynd

omerynd

Üye
saçmalığın daniskası
 

pelın_

    Konu Sahibi
:ehe:ehe
 
atakan4545

atakan4545

Üye
hadı len ordan :D
 
Turan

Turan

Üye
seyler. Gercek olsaydi 2010da savasckardi
 
AbdulkadirAvan

AbdulkadirAvan

Üye
arkadaşın konusuna saygılı olalım kesin diye bir şey yazmamis kehanet demiş.
 
  • Beğen
Tepkiler: pelın_

pelın_

    Konu Sahibi
valla sagol ya sankı ben dedım herkes aynı seyı soluyo orda kocaman kehanet yazıyo kı bennıye gerçek olmasını ıstıyım
hep kehanet olarak kalsın dıye defalarca soledım ama ınsanlar başlıga bakarak yorum yapıyo nese :tşk:
 
AbdulkadirAvan

AbdulkadirAvan

Üye
rica.
 

musivya

Üye
Olabilir bence savaş çıkması an meselesi ama nükleer savaş mı olacak orası kesin değil.. Tüh be uzaylıları göremicez anca Torunumuzun torununun torunu görebilir :/
 
Aege

Aege

Üye
Onu bunu bilmem 2023'te Cumhuriyet'in 100.yılını görmeden gidersem gözüm açık gider :D
 
Sandrake

Sandrake

Üye
tüylerim diken diken oldu
 

xErKaNx

Üye
valla sagol ya sankı ben dedım herkes aynı seyı soluyo orda kocaman kehanet yazıyo kı bennıye gerçek olmasını ıstıyım
hep kehanet olarak kalsın dıye defalarca soledım ama ınsanlar başlıga bakarak yorum yapıyo nese :tşk:

Kardeş seni eleştiren yok. Konuyu baltalamak da yok. Sadece bu kehanetlerin palavra olduğunu böyle şeylerin yalan olduğunu belirtmek istedim. Yoksa şahsınıza karşı bir eleştiri yapılamaz. Eğer böyle bir anlam çıktıysa da özür dilerim. Saygılar
 

pelın_

    Konu Sahibi
Kardeş seni eleştiren yok. Konuyu baltalamak da yok. Sadece bu kehanetlerin palavra olduğunu böyle şeylerin yalan olduğunu belirtmek istedim. Yoksa şahsınıza karşı bir eleştiri yapılamaz. Eğer böyle bir anlam çıktıysa da özür dilerim. Saygılar

:tşk:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt