Bu Kadariz ..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Praetor

Emekli Yönetici
Sigara haricinde müthiş
 
Tepkiler: Mazlum Somer
    Konu Sahibi
Sigara haricinde müthiş

Hele Sukur Beni Anlayan Ve Destekleyen Bir Arkadas .. Cok Tesekkurler ..

Ickinin Ve Siqaranin Kari Olmadiqi Gibi Zararlari Olduqunu Biliyorum ..

Ama Bende Ancak Boyle Unutabiliyorum, Avutabiliyorum .. Kendimi ..
 
Tepkiler: Praetor

FatoŞ

Üye
Herşey İyi Görünüyor Ama Sigara Kötü Bir Dost Aslında Arkadan Vuran Bir Dost Arkadan Vurur Seni Ölümün Kollarına Atar..

- - - Eklendi - - -

Şarap Yerine Meyve suyu Olsa..
 
Tepkiler: Mazlum Somer, MasteLaa ve Hakanmtn54
Sigara kullanan bir kişinin cigerleri ancak 15 senede eski haline donebiliyormus. Hiç kullanmadım su illeti
 
Tepkiler: Mazlum Somer ve FatoŞ
Sigara kullanan bir kişinin cigerleri ancak 15 senede eski haline donebiliyormus. Hiç kullanmadım su illeti
En iyisi ne gerek var ki kullanmaya hayat gelip geçici bu dünyan yıkıldıysa öbür dünyanın yıkmanın alemi ne kendini yakmanın alemi ne... Kim ne derse desin hiçbir şey için kendini öldürmeye değmez. Mazlum hocam yanlış anlama ama bunları içince herşey bitiyor mu hayır geçiyor mu hayır anlık olarak kendini kandırmaktan öteye gidemiyorsun belki haddime değil ancak daha fazla geç olmadan dön bu yoldan sirkelen kendine gel ve önüne bak..
 
Tepkiler: Mazlum Somer ve FatoŞ

FatoŞ

Üye
Allahın Verdiği Cana Kıymak Gibi Birşey Can Senin Değil ki..
 
Tepkiler: Mazlum Somer

.Murat.

Üye
o zararlı bu zararlı bu dünyada ne kadar güzel şey varsa hep zararlı zaten bak keyfine dostum öylede öleceğiz böylede
 
Tepkiler: Mazlum Somer ve FatoŞ

FatoŞ

Üye
o zararlı bu zararlı bu dünyada ne kadar güzel şey varsa hep zararlı zaten bak keyfine dostum öylede öleceğiz böylede

Tamam Haklısın Bir Nebze Olsun Lakin Öyle Ölmesek Doya Doya Lakin bu Şekilde Değil..
Sigara Yaşamı Azaltır O Halde Böyle Yaşamak Kötü Olacaktır Kişi İçin..
Demiyorum İçmeyin Az İçin..
 
Tepkiler: Mazlum Somer ve .Murat.

MasteLaa

Üye
Cana zarar veren her şey yasaktır bilinmeli ki bu can bizim değil Sağlıklı olduğumuza şükredelim
 
Tepkiler: FatoŞ, Mazlum Somer ve DreaMagiC

Türe

Üye
İçkiyle bişeyleri unutmaktansa acı çekmek daha mantıklı
 
Tepkiler: FatoŞ ve Mazlum Somer

Praetor

Emekli Yönetici
Vallahi ben hayatımda hiç efkardan içmedim. Keyfimden içtim.
Rakıyla şarabı efkarın yanına koymaya kıyamam...

Ama şöyle güzel bir manzarayı karşına aldın mı, balığının yanına rakını aldın mı, hele bir de dostlar varsa yanında, hatta tatlı da bir fasıl...
Ya da kırmızı etinin yanına şarabını alıp yudumladın mı, canına can katar.

İçmek başka sarhoş olmak başkadır.
Mesela ben hayatımda hiç sarhoş olmadım. Olandan da hoşlanmam zaten.
 
Tepkiler: Mazlum Somer ve El~PisToLeRo


Tadı anlayıp tadında kalabilmeyi pek kisi bilmiyor
 
Tepkiler: Mazlum Somer
mazlum mesajıma bak ve dediğimi yapsana
 
Tepkiler: Mazlum Somer
    Konu Sahibi
Ah Be Dostlar ..

Size Gore Kolaydir Icme - Etme Demek .. Anliyorumm ..

Cok Guzel Benim Icin Tavsiyeler Veriyorsunuz .. Allah Razi Olsun Hepinizden ..

Ben Bunlarin Hepsinin Zararli Ve Gunah Olduqunuda Biliyorumm ..

Ama Benim Dertlerim Almis Basini Gitmis .. Ben Bu Canin Benim Olmadiqinida Biliyorum ..

Kendime Zarar Verdiqiminde Farkindayim .. Ama Iciyorum Iste ..

Okuyorum, Iciyorum .. Yapacak Baska Birseyim Yok Cunku ..


Soz'Un Oz'U Bu ..
 
Tepkiler: MasteLaa
bende sadece önemli günlerde içerim içtiğimi gören arkadaşlarım bugün neyi kutlamayı unuttuk diye gelir başıma
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...