Bu işte bir terslik var..

Sponsorlu Bağlantılar

messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS. ve Silinen Üye 2480407


fenicks

Üye
azüstte de nokia 500de aynısı yazıyor ve ayrıca nokia 808 ekran 5 değil 4 inç ben kullanıyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2480407
ByKatre

ByKatre

Üye
ama tipi de güzelmiş bunun da ya :D
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
Ben olsam yetkili ile görüşmek istiyorum derim ve herkesi kov ben tek başıma idare ederim şubeyi derim şahsen!

Bazı bayilerde öyle kişiler çalışıyor ki akıl almıyor bana versinler tek başıma idare ederim şahsen böyle hata mı olur hatasız kul olmaz ama hatasız olmaya çalışacaksın arkadaş ötesi yok :)
 
  • Beğen
Tepkiler: mehsevim
Ottoman Slap

Ottoman Slap

Üye
Xperia ya xperiya yazan avea grdum ben :)
 
  • Beğen
Tepkiler: mehsevim


Üst Alt