Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Hatasız kul olmaz diyeceğim ama bu kadar da olmaz ki ...
fenicks
Üye
azüstte de nokia 500de aynısı yazıyor ve ayrıca nokia 808 ekran 5 değil 4 inç ben kullanıyorum
ByKatre
Üye
ama tipi de güzelmiş bunun da ya
___kaptan___
Üye
Ben olsam yetkili ile görüşmek istiyorum derim ve herkesi kov ben tek başıma idare ederim şubeyi derim şahsen!
Bazı bayilerde öyle kişiler çalışıyor ki akıl almıyor bana versinler tek başıma idare ederim şahsen böyle hata mı olur hatasız kul olmaz ama hatasız olmaya çalışacaksın arkadaş ötesi yok