Bu hikaye bana çok dokundu! :(((

  • 16 Nisan 2010
  • 2660 Okunma
  • 63 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. ARKADAŞLAR GERÇEKTEN ÇOK DOKUNAKLI :ağlarım::ağlarım::ağlarım:





    Bu olay, Marmara Üniversitesi İngiliz Dili ve Edebiyatı Bölümü'nü 1993 yılında bitiren Dilek isimli bir kızın başından geçmiş.

    Dilek bir gün okuldan çıkmış, durakta minibus bekliyomuş. Yalnız korkunç yağmur yağıyormuş bu arada. Kızın önüne bir araba yanaşmış. İyi giyimli, temiz yüzlü bir genç, "yanlış anlamayın n'olur. Ben de yakın zamana kadar öğrenciydim. Islanmayın, gelin ben sizi uygun bi yere kadar bırakayım" demiş. Dilek, başta biraz tereddüt etmiş ama çocuğun iyi niyetine inanmış ve arabaya binmiş.Yolda sohbet filan etmişler.

    Hoslanmışlar birbirlerinden. Çocuk, lütfen izin verin sizi evinize bırakayım. Bakın yağmur da iyice hızlandı" demiş, Dilek kabul etmiş tabii. Sohbet iyice koyulaşmış. Kızın evine gelmişler, bu arada telefon değiş tokuşu yapmayı da ihmal etmemişler. Dilek çok etkilenmiş çocuktan. O hafta her telefon çaldığında yüreği hop etmiş, "Ay benimki mi arıyor?" diye telefona koşmuş. Ama arayan olmamış maalesef. Dilek yüzünü kızartıp çocuğu aramaya karar vermiş, "Belki numaramı kaybetmiştir, n'olucak ki ben arasam" deyip kandırmış kendini. Telefonu ağlamaklı bi kadın sesi açmış. Meğer teyze, bizim çocuğun annesiymiş ve hıçkıra hıçkıra,

    oğlunun trafik kazasında öldüğünü söylemiş.
    Anlattıklarından Dilek anlamış ki, çocuk onu bıraktıktan 5 dakika sonra yapmış kazayı. "Keşke eve bırakmasaydı. Benim bunun sorumlusu" diyerek hemen kendini suçlamaya başlamış. Suçluluk duygusundan kurtulmak için teyzeden adresi almış, "En azından

    başsağlığına gideyim bari" diye düşünmşü. Ziyaret ağlamaklı ve de yaşlı geçmis. Ayrılma vakti geldiğinde iyice havaya giren kız, "Bana oğlunuzdan bi hatıra verir misiniz? Onu gerçekten çok sevmiştim" demiş. Bunun üzerine anne içeriye gitmiş, döndüğünde elinde çocuğun kaza günü üzerinde olan gömlek varmış. Üstelik de hala kanlar içindeymiş gömlek. Dilek çok kötü olmuş, gömleğin niye saklandığı! ve niye ona verildiği anlamsızlığına rağmen yine de kadını kıramayıp almış kanlı gömleği. Ama eve gelir gelmez ilk işi gömleği yıkayıp ütülemek olmuş. Bütün gece gömleğe baka baka, ağlamış. Sürekli de, "Onu ben öldürdüm, onu ben öldürdüm" diye tekrar ediyormuş kendi kendine. Artık ağlamaktan bitap düştüğünde gömleği yastığının altına koymuş ve yatmış.
    Sabah uyandığında kendini daha iyi hissediyomuş. Ama yastığı kaldırdığında bir de görmüş ki gömlek yine kanlar içinde.

    İnanamamış bu duruma. "Herhalde dün o kafayla iyi yıkayamadım" diyerek yeniden yıkamış gömleği.

    Ama ertesi sabah da hiç bi değişiklik yokmuş gömlekte, yine kanlar içindeymiş. Bunun üzerine Dilek girdiği ruhsal çöküntünün de etkisiyle bir hocaya gitmeye karar vermiş. Çünkü başına gelen olayı mantıksal olarak bir türlü açıklayamıyormuş. Çevresinden edindiği bilgiyle değerli bir insan olan Rıza hocayı bulup olayı başından sonuna anlatmış. Rıza hoca uzun uzun dualar okuduktan sonra Dilek? e gömleği neyle yıkadığını sormuş. Dilek de tam iki kez deterjanla yıkadığını, ilk başta gömleğin temizlendiğini fakat sabah tekrar kanlar içinde olduğunu ağlayarak anlatmış. Bunu duyan Rıza hocanın gözleri faltaşı gibi açılmış ve ellerini Dileğin

    kafasına dokundurarak sorunun çözümünü söylemiş :



    "A benim kızım, hiç normal deterjanla kan lekesi çıkar mı?

    Hem renkli hem de renksiz çamaşırlarında ARİEL kullanmalısın!"


    :ağlarım::ağlarım::ağlarım::ağlarım: :bilmm
     


    Yazan: ebuş...
  2. :hmmm:hmmm:hmmm:hmmm
     

  3. noldu :D ???
     
  4. Eeee ...
     
  5. güzel bir hikaye ama sonu berbat..:nono::nono:
     
  6. evet öylee.. :(
     
  7. daha güzel bitirilmeliydi..
     
  8. heyecandan ne olacak diye beklerken karşıma ne çıktı. :D :D :D
     
  9. evet bilirim o duyguyu aynısı banada oldu :kop:
     
  10. Ben okumuyorum o zaman . Sağolun arkadaşlar . :ehe
     
  11. yaa Ebru kahroldum..:ağlarım::ağlarım::ağlarım:
     

  12. :ehe

    --------------- Ekleme ---------------


    sana benden daha cok dokunmuş ama okadar üzülme yaa yaşanır böyle şeyler :ağlarım::ağlarım::ağlarım: :d:
     
  13. :hmmm Okuduğuma deymedi ne yazık ki...
     
  14. başta hüzünlendim sonunda güldüm :kop:
     
  15. çok dokunaklıymış gerçekten :kop:
     
  16. Kosla Oxi çıkmış, Ariel'den daha iyi diyorlar..
     

  17. :d::d:
     
  18. Kızın elleri ari değil miymiş? Kirli miymiş ki ari el kullan demiş hoca :hmmm
     
    ebuş... bunu beğendi.

  19. al bide burdan yak :d::d::d: :kop:
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
22/09/2018 - 00:13