bu gün bir kız ile tanıştım.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kralaras

Üye
    Konu Sahibi
bu gün bir kız ile tanıştım.
bu gün bir kız ile tanıştım.
bu gün mesai saati bitti hastahanede, yine gıcık toplantılardan biri vardı. gitmemek için hastahanenin yemekhanesine kaçtım. bi baktım benden önce oraya girip bir sürü saklanan var. birden arkamdan tanımadığım bir kız belirdi.(ben de XPERİA RAY'im la oyun oynuyorum ANGRY SHARK.) aaa dedi bu telefon da mı xperia...
BEN: allahallah rüya mı görüyorum ney? bu kız nerden çıktı hem benim telefonla niye ilgileniyor.

KIZ: bakabilir miyim telefonuna dedi ?

ben de ne yapiim kızın allahı var fizik falan yerli yerinde güzel bi yüzü var.. güzel gözü...
derken bi baktım ki telefonumu farkında bile olmadan ona vermişim.

- telefonun sağını çevirdi solunu çevirdi...
- bu telefona room mu attın dedi.

Yaw bu arada bu kız da istifa etmiş bir hemşire
,anlayacağınız abayı yaktım yaw.

neyse rom mu attın sorusundan sonra benim ağzım açık kaldı

sonra ben de : eeee şeyyy kem küm...
kız demez mi ben de xperia'cıyım.

bu laftan sonra aşık oldum kıza arkadaş...
onun telefonu da bu arada xperia pro imiş.

ben de seni,n telefona bakabilir miyim dedim tabi, atladım
baktım o da rom yüklemiş.,
onun telefonu da bu arada xperia pro.

sonra da sohbet koyulaştı falan...

kızın numarasını aldım yaw


BEN de diyorum ki ikinci buluşmamızda ona room yapmayı teklif edeceğim.

e tabi çıkmayı da.
kız beni de, benim yüzüne bakmadığım xperia ray'ı da çok sevdi gibi geldi bana
valla kız benden bilgili yaw telefon konusunda.
işte bu olay tam 30 dk önce başıma geldi.

ilginç bir iş günüydü size de anlatayım dedim
 


juristokrat

juristokrat

Üye
telefondan anlayan kız bulmak zor iyi denk gelmiş valla
 
fLuke!

fLuke!

Üye
Keşke benim de başıma böyle bir olay gelse.:)
 
lolaman

lolaman

Üye
Bende hikayenin sonunda kız telefona bakabilirmiyim deyip kaçtığını düşünmüştüm ama neyse mutluluklar dilerim :ehe
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
bıyıklı olsun ama oyundan anlasın der sayın grot78 nickli üye seninki de o hesap çok şanslısın
 

efsane717171

Üye
darısı başımıza ( xperia ) ;)
 
Türe

Türe

Üye
Ray guzel cihaz neden yuzune bakmiyosun ki :)
 
Consul9

Consul9

Üye
Cool Story ;)
 
Legendary_484

Legendary_484

Üye
ilginç kız senden çok telefonla ilgilenmiş
 

efsanekral_92

Üye
benim başımada böle bişey gelmişti, güzel bir kız yanıma geldi ve telefonuna bakabilirmiyim dedi bende verdim teli sonra bende onunkini istedim oda verdi ve kızla muhabbeti kurmaya çalıştım ama kız pek konuşmak istemedi. O kızın güzelliğini hala unutamadım
 

kralaras

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar kusura bakmayın bi süre offline oldum. yorumları gördüm bu arada. teşekkür ederm. ama ben de çok şaşırdım bu olaya. kızı aramaya çalıştım ama bir türlü elim varmadı ya

---------- Eklendi @ 05:39:09 ---------- Yazıldı @ 05:37:42 ----------

benim başımada böle bişey gelmişti, güzel bir kız yanıma geldi ve telefonuna bakabilirmiyim dedi bende verdim teli sonra bende onunkini istedim oda verdi ve kızla muhabbeti kurmaya çalıştım ama kız pek konuşmak istemedi. O kızın güzelliğini hala unutamadım

işte ama kız benimle de ilgilendi ama :)
 
ultrayer6

ultrayer6

Üye
Oha ya keşke bize de denk gelse telefondan ve teknolojiden anlayan kızlar ama nerdeeeeeee...
 
Astrosman

Astrosman

Üye
spy ghost

spy ghost

Üye
Teknolojiden anlayanını bulmak zor samimi olduklarımın telefonunda bir arıza olsa arızayı anlatırken detaya girmemek için uğraşıyorum detaya bi girsem saf saf bakıyorlarteknolojiden anlayan çıkmıyor herkesin karşısına
 
Astrosman

Astrosman

Üye
Teknolojiden anlayanını bulmak zor samimi olduklarımın telefonunda bir arıza olsa arızayı anlatırken detaya girmemek için uğraşıyorum detaya bi girsem saf saf bakıyorlarteknolojiden anlayan çıkmıyor herkesin karşısına

sondaki noktasına kadar katılıyorum diyecektim nokta yok :D
 
tempestshine

tempestshine

Üye
geçen gün kız bana sordu.hangi telefonu alıyım diye.bende sony ericsson'un bir modelini önerdim.kız bana aynen şöyle baktı :blink: ve cevap: sony ericsson diye bir marka mı varmış? :zong:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt