Bu Bakışlarda Yatan Anlam Ne ? (önemli)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
BOSCH

BOSCH

Üye
    Konu Sahibi
Bu Bakışlarda Yatan Anlam Ne ? (önemli)
Kaldığım evin 2. katında oturuyorum
odamın tam karşısında 3 katlı bir ev var
odamın penceresinden çok net görülebiliyor
tabi 2. katta oturan güzel bir kız var
dama (4. kat oluyor) ne zaman çamaşır sermek için çıksa
benim odamın penceresi açık olduğu için
hep bana bakıyor
işini bitirip damdan merdivene ne zaman yönelse
mutlaka bana bakıyor
balkonlarınıda görebiliyorum
bazen balkona çıkıyor
gözü benim oda da
ilk başlar dikkatimi çekmemişti ama
şimdi çok dikkatimi çekiyor
Kız arkadaşımdan da ayrılalı 3,5 ay oldu
boştayım yani

hatta bir gün ders çalışırken kolumda karınca fark ettim
pencereye geçtim ve kolumdaki karıncayı üfleyerek üzerimden uzaklaştırmaya çalıştım
o anda hissettim kızın bana baktığını kafamı sağa çevirince
hislerim gerçek çıktı
bana bakıyordu
ve hemen içeri girdi
sonra tekrar çıktı baktı ve tekrar içeri girdi

diğer kafama takılan ise avea çekmediği için
kaldığım evin damına (3. kat oluyor) çıktım
baktım damda çamaşır seriyor biraz bakıştık
tabi bu arada bende ailemle konuşuyorum
kız damlarındaki eve girdi (özel olarak yaptırdıkları odaya)
bende çaktırmadan o tarafa bakıyorum
pencereyi açtı ve bir ara pencereden gözüktü ve
sanırım kendisini göstermeden bana baktı

şimdi ilk defa böyle bir durumla karşılaşıyorum
o yüzden işin içinden çıkamadım

bi kaç kerede bakkalda karşılaştık beni görünce havalı bir şekilde
yanımdan geçip gidiyor ve bir süre gittikten sonra
arkasını dönüp bana bakıyor

sizce bu ne oluyor ?
böyle bir şey yaşayanlar yardım ?
(sanırım biraz uzun oldu ama olsun en ince ayrıntıya kadar inmeye çalıştım. şimdi çıktığım kız arkadaş sayısı 7 ve hepsi de okuldan arkadaşlarımdı o yüzden böyle hiç konuşmadığım birisi tarafından ilk defa bakışlarına maruz kaldığım için ne yapacağımı bilmiyorum. Ama adını bile bilmediğim kız çooook güzel hem yüzü hemde fiziği)
 


gknky

gknky

Üye
senden hoşlanıodur
 
BOSCH

BOSCH

Üye
    Konu Sahibi
ne yapmamı önerirsiniz asıl mesele bu ?
 
odio

odio

Üye
bir şekilde tesadüfmüş gibi karşısına çık ve selam ver. karşılık verirse devamı gelir. ama havalara girerse boşver gitsin. unutma kaçan kovalanır.
 
neoki

neoki

Üye
<div class='quotetop'>(V.I.P &#064; May 25 2006, 11&#58;32 PM) [post=342828]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
ne yapmamı önerirsiniz asıl mesele bu ?
[/b][/quote]
kardeş bence sen önce güsel bi süslen sonra parfüm falan.... derken evlerinde kimse olmadıı zaman yanına birkaç şapkada al zili çal gerisi senin gücüne kalmışdır
 
crazy_amigo06

crazy_amigo06

Üye
bence balkonu yakınsa numaranı yaz ve ona ver ararsa seni istiodur işletirse senle dalga geçiodur aramazsa utanıodur bunlardan başkası olmaz yani dedigimi yap
 

perfectlover

Üye
Bu olayı geciktirme. Kız senden umudunu kesmesin. Tecrübe konuşuyor. Bir daha karşılaştığınızda da önce selamlaş, sonra bir neden bul konuşmak için. Mesela, "Sizi (veya seni) hep görüyorum. Bizim evin karşısında oturuyorsunuz galiba (sanki daha önce hiç görmemiş gibi yap ki havalara girmesin)" diyerek konuşmaya çalış. Gerisi senin yeteneğine kalmış.
 

jöly

Üye
bence kız seni beğeniyor ama seni görünce takmıyor gibi davranıyor bence

gördüğün bir gün bişey sor konuşmaya çalış ama çok da fazla uzatma sorularını
 
BOSCH

BOSCH

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler arkadaşlar
bugün pek bakmadı
şimdilik fırsatımda yok zamanımda
finaller başladı kafamı dersten kaldıramıyorum
8 hazirandan sonra bakalım hayırlısı ne olacak
 
BOSCH

BOSCH

Üye
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(crazy_amigo06 &#064; May 26 2006, 12&#58;45 AM) [post=342930]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
bence balkonu yakınsa numaranı yaz ve ona ver ararsa seni istiodur işletirse senle dalga geçiodur aramazsa utanıodur bunlardan başkası olmaz yani dedigimi yap
[/b][/quote]
arada iki ev var
mesafe çok uzak
kafamı karıştırdı
nerdeyse 24 saat evlerini seyretmek o orada mı diye merak eder oldum
ders bile zor çalışıyorum
gözüm defterde kafam dışarda
 
BOSCH

BOSCH

Üye
    Konu Sahibi
penceremin perdeini açt&#305;m
1 saat önce fark etti beni
ve balkona girip tekrar içeri geçi&#351;inde hep bana bakt&#305;
30 kez geçtiyse 25 kez bakt&#305;
ve gecenin bu saatinde
balkonu sildi (kullanmad&#305;klar&#305; halde)
sonra camlar&#305; sildi
bende neti b&#305;rakt&#305;m onu seyrediyorum
çok güzel bir k&#305;z
ama hala ne oldu&#287;una anlam veremiyorum
1 saattir balkonda &#351;uan balkonun kenar&#305;na ç&#305;kt&#305; cam&#305; siliyor
valla dü&#351;ecek diye korkmaya bile ba&#351;lad&#305;m
saatlerdir balkonda

Allah Allah

cam&#305;da kapatam&#305;yorum ba&#287;land&#305;m kald&#305;m,
ama izlenilmek ho&#351; bir duyguymu&#351; ...
 

zoom

Üye
bu güzellik tehlikeli olmasın

bence kız sizin evin ordaki bişiye bakıyodur sen gelin güvey olma kendi kendine .P (şaka şaka)

bence git bi bakkalda karşılaştık demişti yine karşılaşınca çarp hafiften sonra tanışırsınız
 
cllgr

cllgr

Üye
ee daha ne bekliyorsun,yada ne yapmasını.gelip de o teklif yapmıyacak heralde.fırsatını bul git konuş,bide acele et demir tavında dövülür.işi uzatırsan kaçırırsın ona göre.
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Kız hoşlanıyor senden, bir forsatını bulup kızla tanış.. Konuşurken gerçekten hoşlanıp hoşlanmadığını daha iyi anlarsın.

Umarım bir aksilik çıkmaz da mutlu olursunuz.
 

perfectlover

Üye
<div class='quotetop'>(V.I.P &#064; May 26 2006, 09&#58;58 PM) [post=343436]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
teşekkürler arkadaşlar
bugün pek bakmadı
şimdilik fırsatımda yok zamanımda
finaller başladı kafamı dersten kaldıramıyorum
8 hazirandan sonra bakalım hayırlısı ne olacak
[/b][/quote]
Hala fırsat bekliyorsan, daha başka bir önerim olamaz sana.
 
gknky

gknky

Üye
ama unutma hızlı koşan atın seyrek düşer
 
POWER

POWER

Üye
kıcık bişey yaw zaten sınaw geldi aklımız başımızdan gitti...BU ARADA SELAM MAXİCEP GERİ GELDİM::::::
 
BOSCH

BOSCH

Üye
    Konu Sahibi
hala bakışmalar devam ediyor
ama eskisi gibi sık çıkmıyor balkona
birde çamaşırları hep dama sererdi
ama artık hep balkona seriyor
sanırım damdan beni göremediği için (ben bu şekilde yordum)
 
gknky

gknky

Üye
senin bu iş ne oldu kardeş???
merak ettim
 
e.m.r.e.c.i.x

e.m.r.e.c.i.x

Üye
bence sende ona bakmalısın bi süre bakıştıktan sonra kıza yaklaşmalısın mesala msn adresini telefon numaranı ver hoşlanıyosa kesin karşılık verir bence hadi sana kolay gelsin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt