BOSCH
Üye
Bu Bakışlarda Yatan Anlam Ne ? (önemli)
Kaldığım evin 2. katında oturuyorum
odamın tam karşısında 3 katlı bir ev var
odamın penceresinden çok net görülebiliyor
tabi 2. katta oturan güzel bir kız var
dama (4. kat oluyor) ne zaman çamaşır sermek için çıksa
benim odamın penceresi açık olduğu için
hep bana bakıyor
işini bitirip damdan merdivene ne zaman yönelse
mutlaka bana bakıyor
balkonlarınıda görebiliyorum
bazen balkona çıkıyor
gözü benim oda da
ilk başlar dikkatimi çekmemişti ama
şimdi çok dikkatimi çekiyor
Kız arkadaşımdan da ayrılalı 3,5 ay oldu
boştayım yani
hatta bir gün ders çalışırken kolumda karınca fark ettim
pencereye geçtim ve kolumdaki karıncayı üfleyerek üzerimden uzaklaştırmaya çalıştım
o anda hissettim kızın bana baktığını kafamı sağa çevirince
hislerim gerçek çıktı
bana bakıyordu
ve hemen içeri girdi
sonra tekrar çıktı baktı ve tekrar içeri girdi
diğer kafama takılan ise avea çekmediği için
kaldığım evin damına (3. kat oluyor) çıktım
baktım damda çamaşır seriyor biraz bakıştık
tabi bu arada bende ailemle konuşuyorum
kız damlarındaki eve girdi (özel olarak yaptırdıkları odaya)
bende çaktırmadan o tarafa bakıyorum
pencereyi açtı ve bir ara pencereden gözüktü ve
sanırım kendisini göstermeden bana baktı
şimdi ilk defa böyle bir durumla karşılaşıyorum
o yüzden işin içinden çıkamadım
bi kaç kerede bakkalda karşılaştık beni görünce havalı bir şekilde
yanımdan geçip gidiyor ve bir süre gittikten sonra
arkasını dönüp bana bakıyor
sizce bu ne oluyor ?
böyle bir şey yaşayanlar yardım ?
(sanırım biraz uzun oldu ama olsun en ince ayrıntıya kadar inmeye çalıştım. şimdi çıktığım kız arkadaş sayısı 7 ve hepsi de okuldan arkadaşlarımdı o yüzden böyle hiç konuşmadığım birisi tarafından ilk defa bakışlarına maruz kaldığım için ne yapacağımı bilmiyorum. Ama adını bile bilmediğim kız çooook güzel hem yüzü hemde fiziği)
odamın tam karşısında 3 katlı bir ev var
odamın penceresinden çok net görülebiliyor
tabi 2. katta oturan güzel bir kız var
dama (4. kat oluyor) ne zaman çamaşır sermek için çıksa
benim odamın penceresi açık olduğu için
hep bana bakıyor
işini bitirip damdan merdivene ne zaman yönelse
mutlaka bana bakıyor
balkonlarınıda görebiliyorum
bazen balkona çıkıyor
gözü benim oda da
ilk başlar dikkatimi çekmemişti ama
şimdi çok dikkatimi çekiyor
Kız arkadaşımdan da ayrılalı 3,5 ay oldu
boştayım yani
hatta bir gün ders çalışırken kolumda karınca fark ettim
pencereye geçtim ve kolumdaki karıncayı üfleyerek üzerimden uzaklaştırmaya çalıştım
o anda hissettim kızın bana baktığını kafamı sağa çevirince
hislerim gerçek çıktı
bana bakıyordu
ve hemen içeri girdi
sonra tekrar çıktı baktı ve tekrar içeri girdi
diğer kafama takılan ise avea çekmediği için
kaldığım evin damına (3. kat oluyor) çıktım
baktım damda çamaşır seriyor biraz bakıştık
tabi bu arada bende ailemle konuşuyorum
kız damlarındaki eve girdi (özel olarak yaptırdıkları odaya)
bende çaktırmadan o tarafa bakıyorum
pencereyi açtı ve bir ara pencereden gözüktü ve
sanırım kendisini göstermeden bana baktı
şimdi ilk defa böyle bir durumla karşılaşıyorum
o yüzden işin içinden çıkamadım
bi kaç kerede bakkalda karşılaştık beni görünce havalı bir şekilde
yanımdan geçip gidiyor ve bir süre gittikten sonra
arkasını dönüp bana bakıyor
sizce bu ne oluyor ?
böyle bir şey yaşayanlar yardım ?
(sanırım biraz uzun oldu ama olsun en ince ayrıntıya kadar inmeye çalıştım. şimdi çıktığım kız arkadaş sayısı 7 ve hepsi de okuldan arkadaşlarımdı o yüzden böyle hiç konuşmadığım birisi tarafından ilk defa bakışlarına maruz kaldığım için ne yapacağımı bilmiyorum. Ama adını bile bilmediğim kız çooook güzel hem yüzü hemde fiziği)
