sonerrap
Üye
-
Konu Sahibi
-
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızbu sitedeki karşılaştırmalar sizin dediklerinizle uyuşmuyo, daha detaylı bi neden ve kanıt bulamazmıyız gercekden bu benim için büyük bi sorun
şuan içi bi sorun olmaz ama ileriki oyunlar için ve uygulamalar için düşündüğümüzde büyük bi sorun ve ben bu teli sıfır alıcam ve sıfır aldığım teli garantisi bitene kadar kullanırım yani 2yıl boyunca.Neden sorun ? Kullanım açısından hiçbir farklılık yaratmayacak bir şey senin için neden sorun oluyor anlamıyorum.
şuan içi bi sorun olmaz ama ileriki oyunlar için ve uygulamalar için düşündüğümüzde büyük bi sorun ve ben bu teli sıfır alıcam ve sıfır aldığım teli garantisi bitene kadar kullanırım yani 2yıl boyunca.
şuan içi bi sorun olmaz ama ileriki oyunlar için ve uygulamalar için düşündüğümüzde büyük bi sorun ve ben bu teli sıfır alıcam ve sıfır aldığım teli garantisi bitene kadar kullanırım yani 2yıl boyunca.
----------Eklendi @ 10:32:52 ---------- Yazıldı @ 10:30:56 ----------
AyrıcaLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızbu sitedeki özelliklere bakdığımda n8sin gps su aslında 200mhzymiş overclock ile 300 yapmışlar sanırım ve dahili ekran kartı belleği 32mb bu 701de 128mb ve buda aşırı bi fark ayrıca 701deki gpu 1080p videoları destekliyo ama n8deki gpu desteklemiyoLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
acıkcası yeni oyunların cıkcagına inanıyorum ve bu Broadcom BCM2763 araştırmalarıma göre cok devasa bi gpu ve buna oyun cıkmassa gercekden yazık olur diyorum okuduklarıma ve araştırmalarma göre Broadcom BCM2763′ün, saniyede 32 milyon poligon (Mpoly/s) çizebilen BCM2727′den 4 ila 6 kat arası performans iyileştirmesi (128 ~192 Mpoly/s) sunduğunu söylüyorlar2 sene sonrasını düşünüyorsan N8 neden seçenekler arasında ozaman ? n8 in grafik işlemcisi üstün ancak Ram ve İşlemcisi 2 kat düşük.Grafik işlemcisinin yanında Ram ve İşlemcide büyük önem taşıyor.
Ayrıca ileride Nokia ya oyun çıkmayacak o bakımdan rahat olabilirsin.Zaten Nokia 2016 da tamamen symbian ı bırakacak o yüzden oyun ve uzun süreli destek istiyorsan başka markalara yönel
1. Nokia 701 broadcom bcm 2763 kullanmıyor ancak 128 mb dahili hafızası olan özel bir grafik kartı kullanmakta.
2. Nokia N8 ise 32 mb dahili hafızaya sahip broadcom bcm 2727'ye sahip.
Nokia 701 broadcom bcm 2763 kullanmıyor bu nerden cıkdı? özelliklerinde hep öyle yazıyo
allah aşkına ne saçmalıyorsunuz tabi ki bcm2763 daha iyi 10800p çekim özelliği var 20mp kamera desteği var sitesine girseniz bile anlarsınız işlemci hızlarına bakmayın gpu da ki bunu nokia da yazıyor 4 kat daha hızlı grafikte yeni çıkan seri
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?