Böyle Servis Olacağına Hiç Olmasın!

  • 20 Eylül 2013
  • 1048 Okunma
  • 23 Cevap

  1. Arkadaşlar cihazımı kasa açıklığı,ışık sızması,video izlerken donma, sallayınca içinden ses gelmesi gibi sorunlarla garantiye yolladım.Geldiğinde incelediğimde hiçbir sorun yoktu ve ürünü teslim aldım Bimeks'ten.Ama keşke almasaymışım! Sadece yeni yazılım ve amber yüklenmiş. Hadi dedim neyse zaten yukarıdaki sorunlar tüm lumialarda var boşver dedim. Ama bir baktım ses açma ve kapama tuşunu bozup da yollamışlar çalışmıyor. Tam 20 gün bekledim büyük umutlarla, ama adamların yaptığına bak !:oha2: Bozup da cihaz yollanır mı ya nerde hangi firmada görülmüş bu olay. Neyse arkadaşlar bu konu hakkında ne yapmalıyım müşteri hizmetlerini mi arıyım tüketici hakem heyetine mi gidiyim. Yardım edin lütfen :( :agla2::agla2::agla2:
     


    Yazan: Rıza Soylu
  2. bi daha geri göndermekten baska çaren yok kardeşim.
    geçmiş olsn bu arada ama servisle bnm kadar çekemzsin bnu da diyim.
     
  3. Sende ne sıkıntı oldu _? :(
     
  4. sayfanın yarısı dolar kardeşim. ama özet geçiyim..
    one x kullanıyodm 10 ay kullandm sonra bianda simi okumamya basladı garantisi kaydı vardı ama bi nedenden dolayı yapılamadı. garantiye tam 4 kere gitti aynı sebepten. son gittiğinde de parça beklenıyo derken 20 iş günü doldu ve paramı geri aldm üstüne 300 tl ekledm one aldm ama bundan önce kimlerle nelerle uğrastm allah bliyo.
     
  5. Peki şimdi nokia müşteri hizmetlerini arasam hiç faydası olmaz mı ?
    ---
    Bir de başka deneyimli arkadaşların da cevaplarını bekliyorum.
     
  6. valla ara istersen bi.
     
  7. Başka arkadaşlardan da yardımlar bekliyorum Ali kemal abi yardımcı olur musun ?
     
  8. bende aynı sorunlardan gönderdim yazılım yükleyip gönderdi bide ekran jelatinini çizip göndermişler.
     
    Son düzenleme: 20 Eylül 2013
  9. Sizin yine sıkıntınız az :( Benimkinde anca abanınca tuş çalışıyor. :((
     
  10. sorunlarım:
    Mekanik
    UST KASA ESNIYOR MEKANIK SES CIKIYOR
    EKRAN KENARLARINDAN MEKANIK SES CIKIYOR
    ARKA KAPAK KENDI KENDINE KENDINE SOYULDUGU BELIRTILIYOR
    Sarj etme/pil
    SARJ ESNASINDA COK ISINIYOR
    Ekran EKRANA BIR NOKTAYA BASINCA EKRAN TITRIYOR
    SARJ/BATARYA: CABUK BITIYOR / DUSUK BATARYA KAPASITESI
    TUS KILIDI YERINDE OYNUYOR
    ON KAMERA TOZ ALIYOR SARJ SOKETINDE SORUN VAR SARJ CIHAZI ZOR CIKIYOR
    TUZLARDAN ISIK SIZIYOR
     
  11. Gönderdiğinizde olan sorunlardan bahsetmedim benim cihazım geldi fakat ses yükseltme alçaltma tuşunu bozmuşlar ondan bahsettim.Tuşa anca abanınca algılıyor.
     
  12. benimde ekranı çızıp gonderdiler
     
  13. valla bilader kaçıncı gönderişin oldu bilmiyorumda ilkse tekrar gönder aciliyetini bildir. aldım böyle geldi. tamir etmek içinmi arızalandırmak içinmi çalışıyosunz de. onların suçu sonuçta hakem kuruluna gitsen bildiğim duydyuğum kadarıyla uzun sürüyo ondan tekrar gönder derim ben banada aynısı oldu. bi gönderdim arızalı geri gönderdiler tekrar gnderdim 1 haftada yapılmış şeklde geri gönderdiler. snra kullanırken tkrar bi arıza verdi tekrar gönderdim tlefon hiç açılmıyodu geldiğinde gönderdim sağolsunlar onlar yüzünden 4. kez olmştu değişim istedim nokiayıda aradm değiştirdiler sonunda allaha şkür 1 ay oldu sorunsuz şu anda telefon. sen geri gönder nasıl iş yapıyosunuz diye söyle onlara aciliyetini belirtebiliyorlarsa belirtsinler
     
  14. kimsede sormamış bu servis teleservice mi diye ? : ) çünkü bahsettiğin iğrençliği yapsa yapsa teleservice yapar tecrübe ile sabittir : )
     
    osmanmert94 ve q0nzalez bunu beğendi.
  15. servis konusunda en çok sıkıntı çeken kişi benimdir. tecrübe konusunda danışa bilirsiniz :) lumia 920 iki kez değişim yaptırdım... 701 bir kez bunların toplam uğraşma süresi bir buçuk seneyi bulur...
    ama şunu söyleyeyim bütün servisler aynı. bizim insanlarımızla alakalı birşey. ordaki teknisyenle yetkiliyle alakalı kvk berbat teleservice çok daha berbat bir firma. bi kaç kez samsunga yolum düştü bursada orası da aynı en basitinden bütün reklamlar neden ingilizce dedim dayak yicektim kadından :) adam şikayetini anlatıyor. bişey bilmedikleri için çok farklı yönlendiriyorlar...
    sorununa gelince nokiaya mail at hatta stephon elopa at ertesi gün dönüş sağlanıp değişim yapılıyor olay ciddiyse... ayrıntı için pm atabilirsin geçmiş olsun..
     
  16. Bimeks'e verdiğim için hangi servise gittiği hakkında bilgi vermediler.
     
  17. kutunun üzerinde yazar :oke:
     
  18. Hangi kutunun lumia 920 üzerinde sadece Dora etiketi var o kadar o önceden de vardı zaten.
     
  19. kardeş bendede aynı sorun var ayrıntılı olarak pm atabilir misinin nasıl değiştiririm bu lumia 920 yi
     
  20. Hayır yazmıyor
     
Yüklüyor...
25/09/2018 - 15:59