zuzuuuuum
beğendiysen olmuş demektir...
Sen bu konuların uzmanısın![]()


daha var da onları kaydettiğim cd yi bulamıyorum...tşk ederim
valla ben beyendim![]()
sesi kelimelere dökmeyi beceremedim daha biliyorsan sen yap...bende öğreneyim.....yazmak zoruna mı gitti indirmekle uğraştıracaksın şimdi
yazmak zoruna mı gitti indirmekle uğraştıracaksın şimdi
oy aplasının gülüzahmet edip de indirseydin neden yazmadını anlardın..
böyle saçma bi soruda sormazdın..
ya abla harika bunlar yaaa
beğendin yani
sevindim
oy aplasının gülü
haklısın yani sesi nasıl yazacağimı bilmiyorum...
nasıl bir teknoloji bununki




