Bomba!!!kartalcell geliyor!!!bomba

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
oguzkagan11

oguzkagan11

Üye
    Konu Sahibi
Bomba!!!kartalcell geliyor!!!bomba
Beşiktaş Futbol A.Ş.’den Açıklama
10.08.2009 13:25

Beşiktaş Futbol Yatırımları Sanayi ve Ticaret A.Ş., İMKB'ye gönderdiği yazıda GSM hatları üzerinden telefon hattı satmak amacıyla şirket kurulduğunu duyurdu. Şirketten yapılan açıklama şöyle:
"Şirketimizin 10.08.2009 tarihli yönetim kurulu kararı ile, GSM hatları üzerinden telefon hattı satmak amacıyla, Beşiktaş İletişim Hizmetleri Sanayi ve Ticaret A.Ş. ünvanlı ve 250.000 TL sermayeli bir anonim şirketi kurulmasına ve Şirketimizin kurulacak bu tüzel kişiliğe % 92 oranında kurucu ortak olarak iştirak etmesine karar verilmiştir."


KAYNAK=

:oke: Bİr teşekkürü çok görmeyin!
 
  • Beğen
Tepkiler: ibrahim539 ve darülmendep


arslansem

arslansem

Üye
Çok geç kalındı
 
oguzkagan11

oguzkagan11

Üye
    Konu Sahibi
malesef!yine de çıktı çıkmaya bilirdi de! :D
 
pinar1988

pinar1988

Üye
trabzonspor bile çıkarttı beşiktaş çoooooooooookkkkkkkkkkk geç kaldııııııı bu hattı çıkartmak için:(:(:(:(
 
darülmendep

darülmendep

Üye
Trabzon ne ara çıkarttı
 
pinar1988

pinar1988

Üye
trabzonceli 9 ağustos ta avea bayilerine duyurdular 13 ağustosta heryerde bulabilirsin
 
darülmendep

darülmendep

Üye
Yarın bi bakalım umarım dediğin doğrudur trabzoncell
 
ibrahim539

ibrahim539

Üye
Ohbe Sonunda Çıktı Bi Alak Bakam Nasıl Keşke Turkcell Olsaydı Neyse Bunada Şükür
 
darülmendep

darülmendep

Üye
Şimdi tam çıktı mı yoksa Eylül'de mi hizmet verecek
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt