Bomba.....Fifa 2008 TÜRKÇE İLK DEFA BURDA

Sponsorlu Bağlantılar

maxicepnebi

maxicepnebi

Üye
    Konu Sahibi
Bomba.....Fifa 2008 TÜRKÇE İLK DEFA BURDA
LİNK SONRADAN DEĞİŞMİŞTİR








aLTERNATİF lİNK:..::



 
  • Beğen
Tepkiler: yasinbey, gncfnrl1907 ve emre_-93_


fatihtr_68

Üye
arkadas ben bu oyunu indirdim ve cok saol calisiyor´da ama gecemedim yaw bi surayi : bak simdi ben oyunu aciyom ve dil seciyom ben alman oldugum icin almanca aliyorum ve ses acik olsunmu diye soruyo evt diyom ondan sonra arsenalin futbol takimi geliyor ve ben takimi yaptim ama orda hic yazmiyor simdi oyna ve oyna diye felan hic bir sey yazmiyor devamda yazmiyor , ben o takimi kurduktan sonra nasil oynayacaim , asil soru neye tiklayacayim....??????????????? lütfen yardimci olurmusunuz.......
 
maxicepnebi

maxicepnebi

Üye
    Konu Sahibi
kardeş bi de ingilizce dildekini dene belkide alman dilinin yazılımında kusur olabilir....en çok ingilizce tavsiye edilioda.......
 

vedatreis

Üye
saolda 176 ya 208 mi??
 
maxicepnebi

maxicepnebi

Üye
    Konu Sahibi
bende de yazmıo ikisinden birisi
 

tayler

Üye
cok sağolun emeğize sağlık cok süper olmuşş
 

020202

Üye
Guzel
 

cemyilmaz

Üye
eline saglık kardeş
 

youngprogrammer

Üye
vaaay süpermiş yaf
 

aykutex

Üye
benim telefon 6630. çalıştırmadı
 

RECEPPP1

Üye
Ya Bu Linki Tikliyorum Ama Dosyayi Yükleyemiyorum
 

destructive

Üye
Telefonum N 72 çaliştirmadi
 

brkbdk

Üye
ya 6600 a uyan yok mu onu rica ediorm
 

hakan_15

Üye
teşekkürler
 

Semih_Dala

Üye
Süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Çalışmaaaaaaaaaaaaaa SAĞOLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
 
ofl

ofl

Üye
emeğe saygı:oke:
 
strange_xxl

strange_xxl

Üye
süper bi oyun tskler ;)
 
emrah44

emrah44

Üye
Eksikler .

1. Oyunların hangi ekran ölçülerinde olduğu belirtilmelidir.

2. Hangi telefon modellerine uyumlu olduğu belirtilmelidir.

Bu eksiklikler 2 gün içerisinde giderilirse konu silinmeyecektir. Teşekkür ederiz.
 
degerli43

degerli43

Üye
Ya ekran boyutunu yazsana kardeşimm
 
emrah44

emrah44

Üye
Konu kapatılmıştır.
 


Üst Alt