görüşme internet üzerinden bedava diyosun ama hocam görüntülü konuşacaksan aramayı şebeke üzerinden gerçekleştiriyor. denediğin zaman göreceksin kontör olayını. güzel bir proğram ama görüntülü konuşma ücretli sesli konuşma ücretsiz oda bas konuş tarzı bişi 10 saniye basıyosun konuşup karşı tarafa gidiyor.
şu internet dediğin zımpırtı su mu oluyor yanı prg ram suylamı çalışıyor [epey bilmiş kardeşim] bence dk 50 kontörden aşağı atmaz herhalde wilan da denedin
Bu program cok guzel arkadaslar ben kullanıyorum.isterseniz japon ve çinli kızlarla tanısabilirsiniz.ben n95 wlanla kullanıyorum super.eger gprs ile kullanırsanız cok az bir kontur yer...