bu ayarları 1 kere yapdıkdan sonra baska bir yerde baska bir pc uzerınden ınternete baglanmayı ıstedıgımızde bu ayarları tekrardan yapmamıza gerek kalıyormu yada wiles mantıgı gibi direk baglanabiliyormuyuz..Ayrıca bu yontem her telefonda işe yarıyormu su anda nokia5320 almayı dusunuyoırum onda bu işlemi gerceklesdırebılırmıyız.