bluetoothla ücretsiz internete girme programı wireless e bağlanarak girebiliyoruz !

Sponsorlu Bağlantılar

3rhan336

3rhan336

Üye
saoll..
 


RS-2144

RS-2144

Üye
arkadaşlar deneyen yokmu?
 

bybarisss

Üye
bu ayarları 1 kere yapdıkdan sonra baska bir yerde baska bir pc uzerınden ınternete baglanmayı ıstedıgımızde bu ayarları tekrardan yapmamıza gerek kalıyormu yada wiles mantıgı gibi direk baglanabiliyormuyuz..Ayrıca bu yontem her telefonda işe yarıyormu su anda nokia5320 almayı dusunuyoırum onda bu işlemi gerceklesdırebılırmıyız.
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Telefon olarak tam bir bilgim yok nokia da olur mu olmaz mi denemedim ama dene istersen .
 
wizard_pislick

wizard_pislick

Üye
bişi sorucam symbian ları jar jad falan yapamıyoz mu
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Onların hepsi ayrıdır . Telefonun java dosyaları açıyorsa ona symbian yükleyemezsin .
 

adalireco

Üye
teşekkürler ne zamandır istiom denicem
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
:oke:
 
ALPARS™

ALPARS™

Üye
sağol.:oke:
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
:oke:
 
sportmasageman

sportmasageman

Üye
ok oooooooooo
 

yigit666

Üye
ben denedım yaklasık bır y ugrasdım ama ugrasdıgıma degdı ayarlardan ag baglantılarını http yapınca gırıyor sorun yok
 

yigit666

Üye
ovv guzel denedım 1 ayım bunla ugrasmakla gecdı ve oldu sonunda denedım sorunsuz cok guzel hem hızle net hemde hızlı dosya ındırıyor
 
deve

deve

Üye
w880 e olur mu?saol şimdiden
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
olur kardeş onada olur
 

melih_fb_8

Üye
sgol krdeş bnim sitemede beklerim sizi
 

org123

Üye
benmi göremiyorum yoksa linkler silinmişmi?
 

ucurum0007

Üye
nası ındırcez acaba
 
cihansevgili

cihansevgili

Üye
denedeım arkadaslar internette istediğim giby dolasıorum google java ugulamasını ındırdım bluetoothlaa heryere gırorum spuer bısı
 

eyuporal

Üye
arkadaslar anlamadgm bisey var. sadece ilk defa icin mi bilgisayara baglayip giriyoruz, yoksa her zman bilgisayara baglayip mi gircez? kisacasi bu prog. telefnlarda wifi ozellgi yerine geciyor mu?
 


Üst Alt