sağ ol dayı
YCK13 Üye xxxooo' Alıntı: abi lock n loadın 1 i varmı sende --------------- Ekleme --------------- bak biri n70 diğerleri başka benim n 70 le 6600 açılıyo ilk başlarda 5günkadar donarak oynadık şimdi şarj bitene kadar durmuyoruz Genişletmek için tıkla ... hmm hallettim.hafıza kartındaydı oyunları telefon hafızasına attım öyle oldu ne alaka anlamadm ama
xxxooo' Alıntı: abi lock n loadın 1 i varmı sende --------------- Ekleme --------------- bak biri n70 diğerleri başka benim n 70 le 6600 açılıyo ilk başlarda 5günkadar donarak oynadık şimdi şarj bitene kadar durmuyoruz Genişletmek için tıkla ... hmm hallettim.hafıza kartındaydı oyunları telefon hafızasına attım öyle oldu ne alaka anlamadm ama
torresemih Üye süper olmuşş eline sağlıkk süper Genişletmek için tıkla ... --------------- Ekleme --------------- eline sağlık süper olmuş
süper olmuşş eline sağlıkk süper Genişletmek için tıkla ... --------------- Ekleme --------------- eline sağlık süper olmuş
aziz_43_43 Üye saolasın yozgatlı kardeş bende yozgatlıyım yozgat şefaatliliyim merkezde oturuorum yozgatta