Haydar
Emekli Yönetici
Blanc: "İngiltere'yi çok zorladık"
Fransa Milli Takımı Teknik Direktörü Laurent Blanc, Euro 2012'deki ilk maçlarında İngiltere'yi zorladıklarını ve beraberliğin kötü bir sonuç olmadığını düşünüyor.
D Grubu'nun ilk maçında İngiltere, Lescott'ın golüyle öne geçmesine rağmen 39. dakikada Nasri'nin golüne engel olamadı ve sahadan 1 puanla ayrıldı.
Karşılaşmanın hemen ardından TF1'e konuşan Blanc, "Rakibimizi epey zorladık. Golü atarak da bunun karşılığını aldık ama ikinciyi de atmalıydık. Yakaladığımız şansları değerlendiremedik. Hak ettiğimiz bir sonuç aldık ve sonuçtan mutsuz değilim." dedi.
Fransa, turnuvadaki ikinci maçında İsveç karşısına çıkacak, İngiltere ise ev sahiplerinden Ukrayna ile mücadele edecek.
D Grubu'nun ilk maçında İngiltere, Lescott'ın golüyle öne geçmesine rağmen 39. dakikada Nasri'nin golüne engel olamadı ve sahadan 1 puanla ayrıldı.
Karşılaşmanın hemen ardından TF1'e konuşan Blanc, "Rakibimizi epey zorladık. Golü atarak da bunun karşılığını aldık ama ikinciyi de atmalıydık. Yakaladığımız şansları değerlendiremedik. Hak ettiğimiz bir sonuç aldık ve sonuçtan mutsuz değilim." dedi.
Fransa, turnuvadaki ikinci maçında İsveç karşısına çıkacak, İngiltere ise ev sahiplerinden Ukrayna ile mücadele edecek.
