eRo24
Üye
bnde güncelleme sonrası ovi mağaza açılmıyor ne yapman gerekir..
yada cfw yapan arkadaşların programlarında var onlardan birini yükle.
dostum öncelikle söyledigine gülmek istiyorumkardeş şimdi bu v52 üzerine kurulu anladığım kadarıyla peki v60 çıkacak mı yok çıkmayacaksa bu benim son yükleyeceğim cfw olur
Arkadaşlar pc başında kala kaldım herşeyi sırası ile normal yapıyorum ama kafamı karıştıran bir nokta var. bu işlemi yaparken telefon açık mı olucak kapalımı bir not düşülmemiş? Yazılım içiinden offline seçin denmiş seçiyoruz telefon kapalı iken mi flash atıyor? 2 sn geçtikten sonra power tuşuna basılı tutup bırakmama rahmen telefon bulunamadı uyarısı veriyor. Çok basılı tutuncada telefon açılıyor. Acil cevap verilirse iyi olur internet cafedeyim kaldım böyle..
Birde listeden rm-356 nokia 5800D-1 var sadece Xpressmusic yazmıyıor onu seçince C:\Program Files\Nokia\Phoenix\Products\RM-356 attığım yerdeki dosyaları okumaya başlıyor
yani buraya kadar sorun yok gibi. Ama telefon kapalı iken flash a bastığımda imei back up gibi bi uyarı geliyor onuda evet diyorum telefon aranıyor diyor basıyorum kısa süreli ama telefonu bulamıyor..
ovi store den tele gönder yaptım ama ne gelen var ne giden nasıl çalıştıracam ovi mağazayı(
arkadaşlar bu fw de şarj çok iyi 24 saat ve 1 kademe gitmedi süper
o zaman bu hesaba göre 1 ay gider şarj.
arkadaşlar bu fw de şarj çok iyi 24 saat ve 1 kademe gitmedi süper
--------------- Ekleme ---------------
pili bitirmeyen fw burda
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?