BlackBerry Yeni Alanlar Ve Tecrubeliler

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

picoo

Üye
    Konu Sahibi
BlackBerry Yeni Alanlar Ve Tecrubeliler
Selamun aleykum arkadaslar.BlackBerry 9300 aldim vodafone hattim var.aylik cepnet kullaniyorum 8 tl ye sinirsiz. Benim sizlere sorum BIS alirsam cepnet yapmak zorunda miyim ? BIS aylik ne kadar ? BIS kotali mi ? Bu sorularima cevap verirseniz cok sevinirim. BIS olmadan Blackberry farkini anlamak pek mumkun degil yardimci olursaniz sevinirim.
 


Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
BIS alırsan cepnet vs paket alman gerek yok. Şart değil yani.

- - - Eklendi - - -

diğerlerini bilmiyorum. Bu arada hayırlı olsun.
 

picoo

Üye
    Konu Sahibi
Bilgileriniz icin cokkk tesekkur ederim... BB hakkinda bilgisi olanlarin cevaplarini bekliyorum.cepnet kullandigim icin iptal edersem tekrar asla yapamacam. Bu yuzden kesin bilgiler lazim arkadaslar.BIS kotali mi ? Ve ayri bir internet paketi olmasa internete girilir mi ? BIS ile sadece. Msn ,e-posta,twitter,youtube a felan girebilmek icin mi ? Lutfen acil bilginiz gerekli
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
+ekleme:


100 MB'dan sonra hızda yavaşlama oluyor.
BIS Paketi 1 ay geçerli.


- - - Eklendi - - -

Bilgileriniz icin cokkk tesekkur ederim... BB hakkinda bilgisi olanlarin cevaplarini bekliyorum.cepnet kullandigim icin iptal edersem tekrar asla yapamacam. Bu yuzden kesin bilgiler lazim arkadaslar.BIS kotali mi ? Ve ayri bir internet paketi olmasa internete girilir mi ? BIS ile sadece. Msn ,e-posta,twitter,youtube a felan girebilmek icin mi ? Lutfen acil bilginiz gerekli

Ayrı internet paketi ile girebilirsin. Ayrıca cepneti iptal etsen de tekrar abone olabilirsin. bkz: vodafone.com
 
15097

15097

Üye
Pondussss her seyi aciklamis :good:
 
  • Beğen
Tepkiler: Amaru Shady
minoo

minoo

Üye
Selamun aleykum arkadaslar.BlackBerry 9300 aldim vodafone hattim var.aylik cepnet kullaniyorum 8 tl ye sinirsiz. Benim sizlere sorum BIS alirsam cepnet yapmak zorunda miyim ? BIS aylik ne kadar ? BIS kotali mi ? Bu sorularima cevap verirseniz cok sevinirim. BIS olmadan Blackberry farkini anlamak pek mumkun degil yardimci olursaniz sevinirim.

Kardesim bis alirsan bbm dahil internetle ilgili butun programlari kullanabilirsin. Bis de blackberry'ye ozel bi internet paketi. Bis alirsan baska net paketine gerek yok. Bis'in ayri kotalari var. 100 mb, 1gb. Bska var mi bilmiyorum :D ben 100 mb kullaniyorum, yetiyor bana.

Sent from my BlackBerry 8520 using Tapatalk
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt