picoo
Üye
BlackBerry Yeni Alanlar Ve Tecrubeliler
Selamun aleykum arkadaslar.BlackBerry 9300 aldim vodafone hattim var.aylik cepnet kullaniyorum 8 tl ye sinirsiz. Benim sizlere sorum BIS alirsam cepnet yapmak zorunda miyim ? BIS aylik ne kadar ? BIS kotali mi ? Bu sorularima cevap verirseniz cok sevinirim. BIS olmadan Blackberry farkini anlamak pek mumkun degil yardimci olursaniz sevinirim.



