blackberry ikonlu bildirimler widget link güncellendi

Sponsorlu Bağlantılar

YkPkY

YkPkY

Üye
göstermekte

- - - Eklendi - - -

xplore ile zipten çıkan klasörleri C ana dizine atın ve private-200159c0-themes klasörünu silip restart yapın. Telefon açılınca bir süre ellemeden bekleyin telefonunuzun ekranları sıfırlanacak themes klasörünu sildiğiniz için.
blackbery ile alakalı baloncuk hiç çıkmıyor
 
  • Beğen
Tepkiler: yaren_dede


yaren_dede

yaren_dede

Üye
    Konu Sahibi
göstermekte

- - - Eklendi - - -


blackbery ile alakalı baloncuk hiç çıkmıyor

linki yeniledim tekrar deneyip sonucu yazarsan sevinirim


- - - Eklendi - - -

yeniden yükleme yapmadan önce C sys bin "notifierharvester.dll" isimli dosyanın adını değiştirin mesela sonuna 1 koyun ve restart yapın sonra klasörleri ana dizine bırakın
 
AHMED...

AHMED...

Üye
Dediklerini yaptım bahadır benim widget bölümde gozukmuyor :)

- - - Eklendi - - -

sis olarak topladım bu seferde dahili bileşen hatası aldım :D
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
    Konu Sahibi
Dediklerini yaptım bahadır benim widget bölümde gozukmuyor :)

- - - Eklendi - - -

sis olarak topladım bu seferde dahili bileşen hatası aldım :D

themes klasörünu silmezsen gözükmez dostum
 
YkPkY

YkPkY

Üye


linki yeniledim tekrar deneyip sonucu yazarsan sevinirim


- - - Eklendi - - -

yeniden yükleme yapmadan önce C sys bin "notifierharvester.dll" isimli dosyanın adını değiştirin mesela sonuna 1 koyun ve restart yapın sonra klasörleri ana dizine bırakın
çalışmadığı gibi telefon uygulamalardan atmaya başladı kendini


- - - Eklendi - - -

e-xplore ye bile girip temizleyemiyorum dosyaları
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
    Konu Sahibi

çalışmadığı gibi telefon uygulamalardan atmaya başladı kendini


- - - Eklendi - - -

e-xplore ye bile girip temizleyemiyorum dosyaları

dostum kendi telefonumda denedim sorun yok ama sende sorun çıkarıyorsa zorlamanında gereği yok, en iyisi birşey silme diğer konudaki widgeti yükle üzerine yazsın
 
YkPkY

YkPkY

Üye
tekrar denedim çalışmıyor.daha doğrusu görünmemekde.bir öncekini sis haline çevirmiştim.ikisi arasında bi karma yapayım bakalım ne olacak.
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
    Konu Sahibi
tekrar denedim çalışmıyor.daha doğrusu görünmemekde.bir öncekini sis haline çevirmiştim.ikisi arasında bi karma yapayım bakalım ne olacak.

dostum gri olanı kur sonra alttaki linkten dosyayı indir C resource apps içine at restart yap bu sefer garanti olması lazım
 

Ekli dosyalar

YkPkY

YkPkY

Üye


dostum gri olanı kur sonra alttaki linkten dosyayı indir C resource apps içine at restart yap bu sefer garanti olması lazım
ilk gri olanın miflerini linkde son değiştirdiğinin mifleriyle değiştirdim sis halinde toplayıp kurdum.blackbery olmadı sadece siyah oldu.şimdi bu verdiğini değiştireyim.lakin bu son verdiğinin mifi sanırsam


- - - Eklendi - - -

aynısıymış dostum.normal siyah halde.çok ilginç.o baloncuklar nerede acaba


- - - Eklendi - - -



dostum gri olanı kur sonra alttaki linkten dosyayı indir C resource apps içine at restart yap bu sefer garanti olması lazım
buyur dostum.bir öncekinin üzerine düzenleyip sorunu halledip, signedledim.sorunsuz direk c:ye kurar,açıklaması içinde.konuya ekleyebilirsin.ikimize imzalı
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
    Konu Sahibi

ilk gri olanın miflerini linkde son değiştirdiğinin mifleriyle değiştirdim sis halinde toplayıp kurdum.blackbery olmadı sadece siyah oldu.şimdi bu verdiğini değiştireyim.lakin bu son verdiğinin mifi sanırsam


- - - Eklendi - - -

aynısıymış dostum.normal siyah halde.çok ilginç.o baloncuklar nerede acaba


- - - Eklendi - - -


buyur dostum.bir öncekinin üzerine düzenleyip sorunu halledip, signedledim.sorunsuz direk c:ye kurar,açıklaması içinde.konuya ekleyebilirsin.ikimize imzalı

dostum madem yaptın konuyuda açmak sana düşer :)

birde signed yazmışsın ama themes klasörünu silmek gerekmiyormu? eğer gerekiyorsa signed olmasının bir anlamı yok çünkü, sistem dosyalarına erişim gerekir
 
YkPkY

YkPkY

Üye


dostum madem yaptın konuyuda açmak sana düşer :)

birde signed yazmışsın ama themes klasörünu silmek gerekmiyormu? eğer gerekiyorsa signed olmasının bir anlamı yok çünkü, sistem dosyalarına erişim gerekir
geyik olsun diye yaptım signedi :D

tamam açayım konuyu o zaman dostum
 
  • Beğen
Tepkiler: yaren_dede
yavuzkaraca

yavuzkaraca

Üye
teşekkürler
 
tempestshine

tempestshine

Üye
sıfırlanacak derken ne demek istiyorsun abi ben onu pek anlayamadım :hmmm

- - - Eklendi - - -

birde abi dosyaları tam olarak nereye atacağım?
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
    Konu Sahibi
tempestshine

tempestshine

Üye
c/resource/apps içine falan mı?
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
    Konu Sahibi
kemiksesi

kemiksesi

Üye
arkadaşlar ben themes klasörünü bulamadım Bende gözükmüyo
 

Benzer Konular

    • Beğen
    • Sevdim
Cevap
1
Görüntüleme
2K
MAERKEK
yaren_dede
Cevap
7
Görüntüleme
1K
yaren_dede
yaren_dede
Cevap
10
Görüntüleme
2K
yaren_dede
yaren_dede
Cevap
17
Görüntüleme
1K
yaren_dede


Üst Alt