esinti.30
Üye
-
Konu Sahibi
-
emin misin ¿ wifi ile mi bağlanıyorsun ?
ister wifi ister internet paketi şahsen evdeyken wifi dışarıdaykende int paketi kullanıyorum : )
bak şimdi internet paketi aldım diyorsun ya oda bis yerine geçiyor galiba çünkü bis alan bir kişi bedava internete girebiliyor zaten.
İnternet paketiyle bis ayrı şeyler. Bis paketi aldığınızda telefonda EDGE şeklinde yazar bis paketiniz yoksa küçük harflerle edge yazar. Bis paketim yok sadece internet paketi kullanıyorum Vodafone cepnet kullanıyorum. operatörünüzün internet paketiyle tarayıcıdan tüm wap sitelerine ulaşabilirsin.
O zaman neden bis denen lanet bi abonelik var
Çoğu kişi öyle demiyor ama hatta bis olmadan internete girmek için yollar,ayarlar felan var internette yine de bilmiyorum.
Yaa sana kullandığım cihazdan bahsediyom sen gelmiş bana çoğu kişi öyle demiyor diyorsun alma o zaman cihazı napabilirim sanki yalan söylüyoruz valla üşenmicem çekip fotoğrafları koyucam morartıcam uzman geçinenleri... RESİMLERİ BİRAZDAN YÜKLÜYORUM...
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?