Black-killing 1 hafta önce ban yemiş

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


otostopçu

otostopçu

Üye
pınar aplaa el at konuya :zong:
 
minoo

minoo

Üye
Tazz2 sus ! Ben susturursam hiç iyi olmaz.



Buna sen mi karar veriyorsun.

Buna da sen karar veremiyorsun kanımca.

Kimse sahte hesap diye yanlış yere banlanmaz. Bunun ip takibi var, aynı pcden giriş yapıldığına dair sistemi var, var da var. Kimseye garezimiz yok ki ortada bir şey olmadan adamı sahte hesap diye banlayalım.

Bu konuda daha da uyarı yapmak istemiyorum. Cezai işlemde bulunmak hiç istemiyorum. Lütfen zorlamayın.

Keyifli forumlar.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt