bizdeki Belle'ler cakma mi?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
mert41994

mert41994

Üye
    Konu Sahibi
bizdeki Belle'ler cakma mi?
bugün arkadaşımla konuşurken telefonunu tanıdık bir telefoncuya götürdügünü ve belle sürümlü telefonunu gösterdiğinde Ovi'deki güncellemedeki belle'nin hatali sürümü olduğunu söylemiş. Hatasız sürümde belle'nin sadece telefoncuların elinde olduğunu söylemiş.
Başta hadi oradan olmaz öyle sey derken içimden yazılımlarını telefoncularda attıranların belle'nin hiçbir hatası ile karşılaşmadiklarını söylüyor. Bu konu hakkında bilgisi olanlar anlatabilir mi acaba? Biz hatali belle mi kullanıyoruz?
 


papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
bu soruna şimdi cevap vetemem ama yarın bir arkadasımla görüştükten sonra verebilirim kendisi teknik servis ve yazılımı nokia care süitten kullanmıyor baska bir siteden ücretli alıyor
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
hiç sanmıyorum
 
ultraslan_66

ultraslan_66

Üye
Benim telde şuana kadar hiçbir sorun yok çok şükür. güncellemeyi oviden kurdum.:hmmm
 
serinaga

serinaga

Üye
Bence yükleme ile alakalı bir espri olabilir, çakmayı kim niye yapsın ki ??? Sızdırılmış belleyi kullanıyorum halen ve sorunsuz. O servisteki arkadaş makarayı sarmış belli ki.
 
asadas74

asadas74

Üye
bu soruna şimdi cevap vetemem ama yarın bir arkadasımla görüştükten sonra verebilirim kendisi teknik servis ve yazılımı nokia care süitten kullanmıyor baska bir siteden ücretli alıyor

ole bir site ?
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
yükleme başına ücret alacakları için o telefoncu zarf atmış arkadaşa!
 
nopapeny

nopapeny

Üye
şimdi arkadaşım diyorsun ki Nokia kendi web sayfasında orjinal belle yazılımını değil de çakma yazılım kullanmış :D sence mantıklı mı bu ? yani Mercedes araban var servis parça takıyo sana BMW ustası dio ki senin arabana taktıkları mercedes değil renault :D bu onun gibi birşey olmuş
 
asigsasi

asigsasi

Üye
şöyle birşeyde var eski telefonumda Ovi mağaza nın yeni sürümü çıktığı zaman oradan güncellerdik fakat şu an telefonu aldım alasıya Ovi mağazanın yeni sürümü çıktı ve gözükmedi sadece kendi uygulamaları güncelleniyor bu sizde de böyle mi
 
yusuf_bey

yusuf_bey

Üye
saçmalamayalım lütfen. Adam belliki para kazanmak için kekliyor milleti. :kop2: kananlarda vardır mutlaka. Çok telefoncu dolaştım ben daha doğru durust işletim sisteminı bılmiyorlar. Bilenler var hakkını yemeyelim ama bilmeyenler çook...
 

kaavkw

Üye
Geçiniz. Adamın uyanıklığı hep, tabii yersen.
 
Tropikal_Meyve

Tropikal_Meyve

Üye
vay be bizim telefoncularımız nokia nın hatalarını düzeltiyorlar. :)
 
nopapeny

nopapeny

Üye
şöyle birşeyde var eski telefonumda Ovi mağaza nın yeni sürümü çıktığı zaman oradan güncellerdik fakat şu an telefonu aldım alasıya Ovi mağazanın yeni sürümü çıktı ve gözükmedi sadece kendi uygulamaları güncelleniyor bu sizde de böyle mi

Ben normal ovi suit ile denediğimde normal olarak ilk başta anna yazılımı çıktı kendisi güncelledi daha sonra belle yazılımı çıktı kendisi uyarı verdi ve yükledi. Yani otomatik güncelleme uyarılarını veriyor bir sorunla karşılaşmadım ::)
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
evet çakma. Iyi çakmışlar
 
Norm_Gkhan

Norm_Gkhan

Üye
Telefoncu iyi çakıyor millete vallahi :D
 
MrTech

MrTech

Üye
saçmalamayalım lütfen. Adam belliki para kazanmak için kekliyor milleti. :kop2: kananlarda vardır mutlaka. Çok telefoncu dolaştım ben daha doğru durust işletim sisteminı bılmiyorlar. Bilenler var hakkını yemeyelim ama bilmeyenler çook...
:zuhaha: Adamlar Daha Sistem Ne Diyorlar Bize ? :zuhaha:
Geçiniz. Adamın uyanıklığı hep, tabii yersen.
:ehe

- - - Eklendi - - -

saçmalamayalım lütfen. Adam belliki para kazanmak için kekliyor milleti. :kop2: kananlarda vardır mutlaka. Çok telefoncu dolaştım ben daha doğru durust işletim sisteminı bılmiyorlar. Bilenler var hakkını yemeyelim ama bilmeyenler çook...
:zuhaha: Adamlar Daha Sistem Ne Diyorlar Bize ? :zuhaha:
Geçiniz. Adamın uyanıklığı hep, tabii yersen.
:ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt