mert41994
Üye
bizdeki Belle'ler cakma mi?
bugün arkadaşımla konuşurken telefonunu tanıdık bir telefoncuya götürdügünü ve belle sürümlü telefonunu gösterdiğinde Ovi'deki güncellemedeki belle'nin hatali sürümü olduğunu söylemiş. Hatasız sürümde belle'nin sadece telefoncuların elinde olduğunu söylemiş.
Başta hadi oradan olmaz öyle sey derken içimden yazılımlarını telefoncularda attıranların belle'nin hiçbir hatası ile karşılaşmadiklarını söylüyor. Bu konu hakkında bilgisi olanlar anlatabilir mi acaba? Biz hatali belle mi kullanıyoruz?
Başta hadi oradan olmaz öyle sey derken içimden yazılımlarını telefoncularda attıranların belle'nin hiçbir hatası ile karşılaşmadiklarını söylüyor. Bu konu hakkında bilgisi olanlar anlatabilir mi acaba? Biz hatali belle mi kullanıyoruz?

sence mantıklı mı bu ? yani Mercedes araban var servis parça takıyo sana BMW ustası dio ki senin arabana taktıkları mercedes değil renault
kananlarda vardır mutlaka. Çok telefoncu dolaştım ben daha doğru durust işletim sisteminı bılmiyorlar. Bilenler var hakkını yemeyelim ama bilmeyenler çook...
Adamlar Daha Sistem Ne Diyorlar Bize ? 
