Bisiklet Aprıgeyt Etmek

Sponsorlu Bağlantılar

PALA.

PALA.

Üye
Aslında ben güç verimliliğine bakıyorum. Tamam ergonomisi iyi değil, geliştirilebilir... Şöyle düşündümde bacakların yorulduğunda dinlendirip, kollardan destek alabilirsin, yine bacak hareketinin pedallarda 2 zamanlı olduğunu düşünürsek, kol kuvveti ile araya 90 derece ileri yada geride olan 2 zaman farkı daha eklenirse, yani 4 zamanlı bir hareket ile çalışma olabilir, bu da bence enerji verimliliğini ciddi ölçüde yükseltebilir... Daha genel bir ifade ile 1 sağ ayak, 1 sol ayak olduğunda harekette aksayarak ilerleme olur, ancak o aradaki ölü noktaları kol kuvveti ile takviye edersek hareket daha düzgün olur diye düşünüyorum. Bu sistem geliştirilse bence süper bişey olur. He bizim dayınınki kaza anında ölüm makinesi adeta diyecek söz yok.


Ayrıca dediğine katılıyorum ama bu bisikletlerin özelliği galiba ağır olması... Baksana adam hem geziyor hem spor yapıyor.
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: gonyalı ve MAERKEK


MAERKEK

MAERKEK

Moderator
    Konu Sahibi
Aslında ben güç verimliliğine bakıyorum. Tamam ergonomisi iyi değil, geliştirilebilir... Şöyle düşündümde bacakların yorulduğunda dinlendirip, kollardan destek alabilirsin, yine bacak hareketinin pedallarda 2 zamanlı olduğunu düşünürsek, kol kuvveti ile araya 90 derece ileri yada geride olan 2 zaman farkı daha eklenirse, yani 4 zamanlı bir hareket ile çalışma olabilir, bu da bence enerji verimliliğini ciddi ölçüde yükseltebilir... Daha genel bir ifade ile 1 sağ ayak, 1 sol ayak olduğunda harekette aksayarak ilerleme olur, ancak o aradaki ölü noktaları kol kuvveti ile takviye edersek hareket daha düzgün olur diye düşünüyorum. Bu sistem geliştirilse bence süper bişey olur. He bizim dayınınki kaza anında ölüm makinesi adeta diyecek söz yok.


Ayrıca dediğine katılıyorum ama bu bisikletlerin özelliği galiba ağır olması... Baksana adam hem geziyor hem spor yapıyor.
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
Bacağın yorudlupunda kolunu çalıştırırsan gideceğin mesafe epey azalır , kalp dinlenemez.
 
  • Beğen
Tepkiler: gonyalı ve PALA.
PALA.

PALA.

Üye
  • Beğen
Tepkiler: MAERKEK
MAERKEK

MAERKEK

Moderator
    Konu Sahibi
Evet, o yüzden fazla hız yapmamak lazım, tempoyu ortalarda tutmak gerekir...
Tempoyu ortalarda tutmak demek şu manayı ifade eder. Kasların çalışması sonucu oluşan laktoz'un (yorgunluğa sebebiyet verir) atılma hızı belirli koşullarda hızlanır , belirli koşullarda azalır. Bu koşullardan azaltan olanı kalbin fazla atım hızına sahip olmasıdır. Yüce yaratan vücuda yeter , durmalısın yoruldun sinyalini laktoz maddesini yüksek kalp ritimlerinde birikmesiyle gönderecek şekilde ayarlamıştır.


Sen kalbi belli bir ritimde tutarsan laktoz sürekli atılır ve yorulmadan uzun mesafe yol kat edersin . Nabız saati kullananlar bile var.

Benim kalp 130 ritimde laktozu atabiliyor , 150'ye dayanabiliyorum . Gibi yorumlar oluyoe tamamen kondisyona dönüyor olay
 
  • Beğen
Tepkiler: PALA.
PALA.

PALA.

Üye
Tempoyu ortalarda tutmak demek şu manayı ifade eder. Kasların çalışması sonucu oluşan laktoz'un (yorgunluğa sebebiyet verir) atılma hızı belirli koşullarda hızlanır , belirli koşullarda azalır. Bu koşullardan azaltan olanı kalbin fazla atım hızına sahip olmasıdır. Yüce yaratan vücuda yeter , durmalısın yoruldun sinyalini laktoz maddesini yüksek kalp ritimlerinde birikmesiyle gönderecek şekilde ayarlamıştır.


Sen kalbi belli bir ritimde tutarsan laktoz sürekli atılır ve yorulmadan uzun mesafe yol kat edersin . Nabız saati kullananlar bile var.

Benim kalp 130 ritimde laktozu atabiliyor , 150'ye dayanabiliyorum . Gibi yorumlar oluyoe tamamen kondisyona dönüyor olay
Laktoz mu laktik asit mi hocam :hmmm
 
MAERKEK

MAERKEK

Moderator
    Konu Sahibi
Verdiğin parayı aldın mı sorusuna cevabım.
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız


55 km yol gitmişim. Zorlamadım kendimi sıcak basınca geri döndüm. Sıkıntısız , pürüzsüz gittim .
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: gonyalı ve PALA.
MAERKEK

MAERKEK

Moderator
    Konu Sahibi
Güncellemeye devam ediyoruz. Baradine 3 renkli fren pabucu aldım. Arka jantı değiştirdim . 70 liraya tek kat aliminyum Shunfeng göbekli jant aldım.
Ön jantta ucuz pabuçlar takılı. Jant yüzeyini deforme ediyor ve siyahlık(eridiği için) oluşturuyor.
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız


Arka jant yeni BARADİNE 3 renkli papuçlar var. Jant yüzeyinde defarmasyon yok.
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız


Gelelim Baradine pabuç farkına bugün %15 eğimli bir rampadan aşağı iniyordum. Bisikleti saldım baya 63 km/h kadar çıkmışım. Frenlemeye başladım ön ve arkaya orantılı şekilde baskı uyguladım. Ön frenden sürtme sesi geliyor fakat tutmuyor. Arka frenden ise ses gelmiyor lakin tutuyor bisikletin ağırladığını hissediyordum .
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: gonyalı, ömer talat katı ve PALA.
ömer talat katı

ömer talat katı

Moderator
Bisikletin gidonuna asılabilecek pet şişe aparatı var mı
 
  • Şaşırdım
Tepkiler: MAERKEK
PALA.

PALA.

Üye
Gelelim Baradine pabuç farkına bugün %15 eğimli bir rampadan aşağı iniyordum. Bisikleti saldım baya 63 km/h kadar çıkmışım. Frenlemeye başladım ön ve arkaya orantılı şekilde baskı uyguladım. Ön frenden sürtme sesi geliyor fakat tutmuyor. Arka frenden ise ses gelmiyor lakin tutuyor bisikletin ağırladığını hissediyordum .
Aman ha fazla sıkma ön fren hele bir de rampa aşağı inerken ve virajda takla attırır. Ani durdurmada çok faydalı oluyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: ömer talat katı ve MAERKEK
MAERKEK

MAERKEK

Moderator
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: PALA.
ömer talat katı

ömer talat katı

Moderator
Yok. Sırtına havlu çanta al. İçine koy
Bisiklet sürerken yemek yemek istiyorum. Bir elimde içecek bir elimde yemek olursa gidonu nasıl tutacam. Eger bir su koyma aparatı olursa bir elle yemeği tutarım arada da su içerim.
Mesaj birleştirildi:

Bu arada ön fren bence arkadan daha güvenli. Virajlarda arka fren bisikleti kaydırıyor ama on firen gayet güzel kaymadan yavaslamamı sağlıyor. Yani kullanmayı bilmek lazım.
 
  • Beğen
Tepkiler: MAERKEK
MAERKEK

MAERKEK

Moderator
    Konu Sahibi
Bisiklet sürerken yemek yemek istiyorum. Bir elimde içecek bir elimde yemek olursa gidonu nasıl tutacam. Eger bir su koyma aparatı olursa bir elle yemeği tutarım arada da su içerim.
Mesaj birleştirildi:

Bu arada ön fren bence arkadan daha güvenli. Virajlarda arka fren bisikleti kaydırıyor ama on firen gayet güzel kaymadan yavaslamamı sağlıyor. Yani kullanmayı bilmek lazım.
Ön freni bende sıkça kullanırım. Durdurma da işe yarar . Lakin viraj içinde kullanmam direkt ön teker kayar fazla basınca.
 
MAERKEK

MAERKEK

Moderator
    Konu Sahibi
Geliyor gelmekte olan
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar

Benzer Konular

MAERKEK
Cevap
11
Görüntüleme
549
DarkredBlue61
dreamboys69
Cevap
12
Görüntüleme
39K
qurbuz
Sedona
Cevap
6
Görüntüleme
4K
nitroux


Üst Alt