EmekHırsızı
Üye
Babam kel![]()
Kimi ima etmeye çalışıyorsun@MaxiDeal senin uzmanlık alanına giriyorlar
![]()
Konu nedir, memnuniyetle yardımcı olmaya çalışalım

Babam kel![]()
Kimi ima etmeye çalışıyorsun@MaxiDeal senin uzmanlık alanına giriyorlar
![]()

Ben de asistanıyım @MaxiDeal'ın, bana da sorabilirsiniz.Kimi ima etmeye çalışıyorsun@MaxiDeal senin uzmanlık alanına giriyorlar
![]()

İsmi lazım değilden bahsediyorlar sizin şirketin en performaslı üyesi
Konu nedir, memnuniyetle yardımcı olmaya çalışalım![]()
Hergün antrenman yapıyor olsun o kadar.İsmi lazım değilden bahsediyorlar sizin şirketin en performaslı üyesi

Hergün antrenman yapıyor olsun o kadar.![]()

Bugünkü veriler nasıl stabilite iyi mi Uzman Dr.?Antremanı fesat ama bizim elemanın![]()

Bugünkü veriler nasıl stabilite iyi mi Uzman Dr.?![]()

Yok Uzman Dr. çalışma saati olarak ve Tempo olarak.Balgam için mi ? Hastanın balgamı gayet iyi stabil bir şekilde atıyor hatta kusacak gibide oldu bi ara![]()

Yok Uzman Dr. çalışma saati olarak ve Tempo olarak.![]()
sapıklar ya

Iyi o zaman.Çok iyi, herzaman iyiydi zati, dolgun ücret alıyor
Uydurma
![]()
Kim biz mi?sapıklar ya
opabenim kötü bi amacım yok kel diyince aklıma babam geliyosapıklar ya

Öyle canım.Ben
benim kötü bi amacım yok kel diyince aklıma babam geliyo![]()

Babamımı tanıyonÖyle canım.![]()

seni beğenmemis @0MG90ZZKel kafalıysa dikkat![]()
şaka maka hocam kafanızı biraz dinlendirin düşünmeyin bunları nerdeki havuzKonuyu batırdınız yeter mesaj atmayın artık
