biraz gülelim

Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
hepsinin kapak fotosu aynı. şunlara tutuluyorum arkadaş.millet kendini obje olarak kullanmaya bayılıyor.bizde bizim müslümanlara kızıyoruz... neyse sana bieşy demiycem ama şimdilik. neyse sonuç itibariyle yine mimik kıpırdamadı
 
O kadın sahte. Ai ile yapmış dedigin gibi. Gemini logosu var, zaten anatomisi de bozuk.

İnstagram ne zamazingo bir yer olmuş yaw.
 
    Konu Sahibi
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
    Konu Sahibi
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
    Konu Sahibi
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
buna da mı gülmiceniz