bir yurtlu olarak soruyorum

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
bir yurtlu olarak soruyorum
arkadaşlar bir yurtlu olarak size danışmak istiyorum dört duvar arasındaysanız ve dışarı çıkamıyorsanız zamanınızı nası geçirirsiniz veya nasıl eğlenirsiniz .
 
Arkadaşlarınla paso gırgır şamata muhabbet
Başka yolu yok bunun
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Kağıt oynayacaksın bizim gibi. Gece 3'te müdüre yakalanıp evci iznimizi yakmıştı
 

mAd_girL

Üye
bende bende o dört duvar arasında olanlardanım =)) yaa napacan yat uyu
 
    Konu Sahibi
Kağıt oynayacaksın bizim gibi. Gece 3'te müdüre yakalanıp evci iznimizi yakmıştı

o da bir zaman sonra sıkıyo be abicim ama yine de saol bu arada bizim müdür bizi öle görse şutlar

--------------- Ekleme ---------------

bende bende o dört duvar arasında olanlardanım =)) yaa napacan yat uyu

o da bi öneri tabi ama uyutmuyolar ki ben umutsuz vakayım sonunda fotosentez yapmayan ot oldum
 
Abi en iyisi bence kitap okumak.Hele zevkine hitap eden bir kitap buldun mu varya vaktin nasıl geçtiğini anlamıyorsun.Mesela ben ktu deyken yurtta kalıyordum.Bi kere kar yağmıştı.Yarım metre kar olunca okul tatil oldu, hiçbir yere de çıkamıyorduk.Ben de Erol Mütercimlerin Komplo Teorileri kitabına bir başladım.2.gün bitirdim.Yadaaaaa paso gırgır yapacan.
 
    Konu Sahibi


abi be haklısın aslında ben de zevk alıyorum kitap okumaktan ama ben fikir yazıları okumayı seviyorum ve büyük yazarları okuyorum Necip Fazıl'ın tarzı hoşuma gidiyor çok ağır yazıyo senin okuduğun şu kitap nası biraz bahsetsene belki ilgimi çeker eyvallah...
 
Ben de senin gibi 4 olmasa da duvarların arasına sıkışıp kalmış biriyim sana önerim hayatını yaşa kimseyi takma tabi arada ders de çalış sonra sebebin ben olmayayım
sana kitap da tavsiye edebilirim taş meclisi, siyah kan devamı sonraya
 
    Konu Sahibi


SAĞOLASIN KARDAŞ BU ARADA BİŞİ MERAK ETTİM DE SEN KAÇ DUVAR ARASINDASIN???
ANLADIĞIM KADARIYLA SEN DE YURTLUSUN VEYA DAHA ÖNCE YURTLU OLMUŞUN
(YAZIŞINDAN BELLİ) HARBİ PSİKOPAT MISIN SEN YA BANA PEK ÖLE GELMEDİNDE
 
önemli deil doğru tahmin insan tüccarı mısın sen hemen anladın şu anda yurtluyum aslında kaç duvar olduğunu saymadım ama kesin 4 ten fazladır. bak bunu anlayamamışsın harbiden psikopatım ilerde daha iyi idrak edersin
 
    Konu Sahibi


psikopatsın demek eğlencez o zaman ooo yurtlusun da benim halimden anlarsın o zaman neyse görüşük inş.n:
 
tamam sonra bol bol görüşürüz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...