Bir üye hakkında yorum yap :D

Sponsorlu Bağlantılar

ibrother

ibrother

Üye
Revengeful:Tanıyınca çok iyi biri ön yargının kötü bi şey olduğunu bi daha anladım.
 


Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
İbrahim: Birisi onu tehdit mi etti yahu :ehe Birden 180 derece dondü :ehe
Symbian.forever: Ona da 1 hafta tatil verdik. Bır daha ki sefere mesajlarına dikkat eder :D

He bu arada forumda iyi vakit geçirmeniz icin bir ipucu vereyim: Bazi uyelerle özellikle iyi geçinmeniz gerekiyor :D
 
__xXx__

__xXx__

Üye
revengeful: görev adamı işini iyi biliyor
 
ibrother

ibrother

Üye
revengeful: hakkımda yanılmış. Kimse beni tehdit.etmedi. 180* dönmem asla. Insanlar beni döndüremez. Cevap olmuştur herhal.symbian'a gelecek olursak bence sakıncalı bi şey söylemedi sadece az destek vermek istedi.herkes anladığı dilden konuşuyor zati. Gökten zembille indirsek ne yazar?

---------- yüklendi @ 45:37:43 10.10.1994----------burayla oynanabiliyormuş @ 95:35:49 10.09.2050 ----------

ama genede söylediklerimin arkasındayım iyi biri hakkını teslim etmek lazım.
 

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
İbrahim:. Uyeye olmasada Bır konuda ağır Bır küfür etmiştir. Ban nedeni bu yuzden ugurun
 
tempestshine

tempestshine

Üye
Symbian.Forever:banlanmış.şaşırmadım :d:
 
JBelieber

JBelieber

Üye
"Batuhan":iyi çocuk :D
 
tempestshine

tempestshine

Üye
Revengeful ve ibrahim bulak:bu sıralar çok hararetliler :d:
 
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
tempestshine: araştırmacı ve farklı çözümleri olan birisi gibi duruyor :)
 
ibrother

ibrother

Üye
tempestshine:Maydanozla bi akrabalığı olabilmekte.
 

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
kaderin cilvesine bak sen tam'da bana destek olduğu sırada. Ne kadar garip di mi?
Yahu o yüzden neden banlansın ? "o.çocukları" diye mesaj atan bir üye banlanmasın mı ? Saçma sapan suçlamalara girmeyin.
 
ibrother

ibrother

Üye

Yahu o yüzden neden banlansın ? "o.çocukları" diye mesaj atan bir üye banlanmasın mı ? Saçma sapan suçlamalara girmeyin.

tamam tamam. Kimseyi suçlamıyorum zaman biraz garibime gitti. Söylediği kelime hiç hoş değilmiş. Ban'ı kalksın konuşurum onunla.
 

Hasan

Üye
tempestshine: tartışma çıkan konuda ":bye2:" smileyini boşuna kullanmadım zaten orada bi kişi banlanacağı kesindi :d:
 
ibrother

ibrother

Üye
hasane51:dikkat çekmeye çalışıyor.
 
tempestshine

tempestshine

Üye
İbrahim Bulak:Maydanoz olan sensin :off:
Hasane51:Zeki çocuk :d:
 
ibrother

ibrother

Üye
tempestshine:kesin sarayda yağcı başıydı.
hasane51:problemim yok aykut'tan bulsun.
 
tempestshine

tempestshine

Üye
ibrahim bulak:gizli aykut sen olmayasın? saçma sapan yorumlardan modlara kafa tutmalardan :hmmm
 

Hasan

Üye
ibrahim bulak: ne alakası var :hmmm
 
ibrother

ibrother

Üye
tempestshine:sarhoş olmayasın ortalığı sen karıştırıyorsun hep.symbian'da senin yüzünden ban yedi.aykut 2009'da üye olacak'ta şimdiye kadar kapatılmayacak. Kafan bi milyon.

---------- Eklendi @ 19:00:05 ---------- Yazıldı @ 18:58:57 ----------

ibrahim bulak: ne alakası var :hmmm

neyse hasan bizi birbirimize düşürmeye çalışıyorlar. Boşver.
 


Üst Alt