İbrahim:. Uyeye olmasada Bır konuda ağır Bır küfür etmiştir. Ban nedeni bu yuzden ugurun
Yahu o yüzden neden banlansın ? "o.çocukları" diye mesaj atan bir üye banlanmasın mı ? Saçma sapan suçlamalara girmeyin.kaderin cilvesine bak sen tam'da bana destek olduğu sırada. Ne kadar garip di mi?
Yahu o yüzden neden banlansın ? "o.çocukları" diye mesaj atan bir üye banlanmasın mı ? Saçma sapan suçlamalara girmeyin.
arhoş olmayasın ortalığı sen karıştırıyorsun hep.symbian'da senin yüzünden ban yedi.aykut 2009'da üye olacak'ta şimdiye kadar kapatılmayacak. Kafan bi milyon.ibrahim bulak: ne alakası var![]()
