Bir tek bende mi oluyor?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

joker.lg

Üye
    Konu Sahibi
Bir tek bende mi oluyor?
Arkadaşlar webde gezinirken birden kendiliğinden atıyor neden biliyor musunuz?
 
bendede oluyo ama çoook nadir. Girdiin site ile alakalı sanırsam . Tarayıcı bellegi bi mudder sonra ram gibi doluyor. O yuzden atmalar yaşanabilif. Cfw lerde ise bu olay daha az rastlanır. Tarayıcı önbellegi artırılmış ve önbellek hafıza kartına alınmıştır. Cfw kullanmanı tavsiye ederim
 

joker.lg

Üye
    Konu Sahibi
Başara bilirsem yapacam ama pc yok ;(
 
aynen aynı sorun bende de var müzikle interneti açıyorum yaklaşık 5 dk felan sonra atıyo bıktım artık !!!
 

joker.lg

Üye
    Konu Sahibi
Bunun çözümü yok mu
 
bendede oluyordu 5800 v52 yüklüyken sonra v60 a güncelledim tarayıcı değişti atma sorunuda azaldı 5800 kullanan varsa güncellemeyi deneyebilir..
 
Arada bir xclear ile temizle sistemi faydası olur diye düşünüyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...