Bir şehitin Son Mektubu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

delice-25

Üye
    Konu Sahibi
Bir şehitin Son Mektubu
Olur Ya Bir çatışmada ölürsem
Arkamdan Yas Tutmayın
Bırakın Toprağımda Rahat Uyuyayım
Bedenimden Komandomu çıkarmayın
Onlar Benim Gururumdur
ölünce Kefenim Olacak
Başımdan Mavi Beremi çıkarmayın
O Benim şanım şerefim Olacak
Ayağımdan Botlarımı çıkarmayın
Onlar Nice Yollar Aşacak
şehit Olursam Sırat Köprüsünden Geçecek
Elimden Tüfeğimi Almayın
O Benim Mezarıma Sembol Olacak
Yaramın Kanını Silmeyin
Ahirette Hesabı Sorulacak
Göğsümden Kör Kurşunu çıkarmayın
O Benim Madalyam Olacak...
 


Nazy

Nazy

Üye
Bunu İlk Okuduğumda Askerdeydim
Çok Etkilenmiştim Hatılamam İyi Oldu sağol Dostum:oke:
 

delice-25

Üye
    Konu Sahibi
Bişey Değil
 
ouSahin

ouSahin

Üye
Dostum konunun yeri burası degil:)


ama çok etkileyici bir şiir emegine saglık:)
 

delice-25

Üye
    Konu Sahibi
saolun

--------------- Ekleme ---------------

saolun paylaşmak istedim burda

--------------- Ekleme ---------------

okuyan yok mu
 
iremm

iremm

Üye
anlamlı ve bi o kadarda etkileyici bir mektup paylasımın için tesekkürler
 

delice-25

Üye
    Konu Sahibi
saolun
 
sinan_58

sinan_58

Üye
eyvallah
 
neslein

neslein

Üye
cok güzel bi paylasım saol
 
-iBoRotTi-

-iBoRotTi-

Üye
Çok Etkilendim Saol
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt