Cok konustunocak mısın ki ısınıyorsun @muhammed4949
---
@baskahmet
Kalorifer olsan ne yazar
Bir soba olamadıktan sonra![]()

az konustunCok konustun![]()

Çok konuşmak gerekli değildir az ama öz konuşmak iyidir [emoji6]az konustun![]()

Çok konuşmak gerekli değildir az ama öz konuşmak iyidir [emoji6]![]()
layan
lamış zaten 
lamak düşergereğinden fazla haklılayan
lamış zaten
Bize sadecelamak düşer

soyleyecek sey bulamiyorumÇok zekisin![]()

söyleyecek şey bulamadığın içinsoyleyecek sey bulamiyorum![]()

