Demek istediğini anlatamadigin icinThe Shadow nickini demek istemiştim.
Beni yanlış anladığı için![]()

Ban yedimBu nasıl bir işsizliktir
![]()
![]()
Üstteki üye ünlü bir rap şarkıcısının kişisel fotoğrafını izin almadan kullanmıştır. Rapçi foruma dava açarsa eğer maxicep sorumlu olacak bu durumdan. Eğer tazminat davası açarsa maxicep için düşüş olacak. Ayrıca the shadow derken ne kastediyor acaba?![]()
![]()

