teknolojibaronu
Üye
Onların anlayış çerçevesi bu kadar![]()
bana gönder mi yapıldı ? 
Onların anlayış çerçevesi bu kadar![]()
bana gönder mi yapıldı ? 
2. sınavda benim de fulldü. Klasik öğrenci tipi yapamayınca hocalarda iş olmazTeog turkce fu lldil ve anlatimcida is yok

Format atmasini da bilirmis nevvar daku hoca ogretti heralde onudaKlavye bağlayıp format atıcaktım da taşınabilir klavyem olmayınca vazgeçtim![]()

İlk formatımı 6. sınıfta atmıştım. Sizin hocalar ortaokul düzeyindeyse onu bilemem tabiiFormat atmasini da bilirmis nevvar daku hoca ogretti heralde onuda![]()
![]()

Tabi canım haklısınOlsun abi teknoloji iyidir hocalar iyi seyler dedi ama bakalim

HepinizinVerdiği için
![]()
verene
vermek kanunen şarttır.Sebebsiz bana sebebli ban atılmazSebepsizolmaz bu konuda
![]()

İstiyorsa atacaksınistiyorsun
![]()

Haydo'yaban yediğin için ban

