Bir Neden Bul Üstekini Banla

Sponsorlu Bağlantılar

The Shadow

The Shadow

Üye
Kendi yaptigi seyleri benim de yapacagimi sandigi icin :bann:
 


Sucrofe

Sucrofe

Üye
Aşırı ROM atmıyorum ama doğru. [emoji17]

Telefonu S3 olduğu için :bann:
 
The Shadow

The Shadow

Üye
Telefonu G2 oldugu icin :bann:
 
Sucrofe

Sucrofe

Üye
Benim ban sebebimi kullanıp beni taklit ettiği için :bann:
 
The Shadow

The Shadow

Üye
Yanlis dusunuyorsun :lac: :bann:
 
Sucrofe

Sucrofe

Üye
Yanlış düşündüğümü düşündüğü için :bann:
 
The Shadow

The Shadow

Üye
:sahan: :bann:
 
enew

enew

Üye
:sirit: :bann: canim istedi :sirit: :sirit:
 
The Shadow

The Shadow

Üye
Seni mi kircaz :bann:
 
The Shadow

The Shadow

Üye
:hmmm :bann:
 
KingDroid

KingDroid

Üye
Cok dusunuyosun :bann:
 
The Shadow

The Shadow

Üye
Evet :bann:
 
007wolverine

007wolverine

Üye
Surekli ban atiyorsun :bann:
 
KingOfPiez

KingOfPiez

Üye
Burasi ban konusu :bann:
 
The Shadow

The Shadow

Üye
Evet :bann:
 
KingDroid

KingDroid

Üye
Telefonumu cokerttim kendi yaptigim bi hata yuzunden ve kendimi :ban: liyorum
 
redfoxqq

redfoxqq

Üye
Kendini banladıgın icin ban
 
The Shadow

The Shadow

Üye
Kendini banlayan adami banladigin icin :bann:
 


Üst Alt