iPhone'um yok T20'den tapatalkla yolluyorum iPhone gorunuyo bunu anlamiyosuniPhone'den gönderdiğin için
(Bu arada sizin yolladığınız ban smileyinin kodu ne?)

Herseye kandigin icinİnsanları iPhone'den gönderildi diye kandırdığın için![]()

Uyu artiksaçma sapan sebeplerden dolayi millete ban attığınız için topyekûn hepinize![]()

14 dakika once yazdigin icinbana akıl vermeye çalıştığın için![]()

14 dakika once yazdigin icin![]()

Yaşadığın içinsaat 8e dört kala yazdığın için![]()

Herseye burnunu soktugun icinYaşama hakkı kurallarını çiğnediğin için![]()

Hakaret ettiğin içinHerseye burnunu soktugun icin![]()
![]()

Hakaret edene ban atani banladinhakaret edene ban attığın için![]()

